Funguje hubnutí chůzí Zkušenosti ukazují, že spíše tou rychlou nebo po schodech

0
479
Funguje hubnutí chůzí Zkušenosti ukazují, že spíše tou rychlou nebo po schodech

Chůze patří mezi nejpřirozenější lidské pohyby a fyzické aktivity. Podle doporučení by měl člověk pro své zdraví udělat každý den alespoň 10 tisíc kroků při běžné chůzi, což by už samo o sobě mělo mít pozitivní vliv na naše zdraví, zejména na srdce.

Poměrně populární je i hubnutí chůzí, sporná je však jeho efektivita. Některé zdroje uvádějí, že hubnutí je možné pouze rychlou chůzí nebo chůzí po schodech, jiné zas to, že postačuje i běžná procházka venku. Pokud chcete vědět, jak ovlivňují chůze a chození na hubnutí nebo jaké další výhody pro zdraví mají, nyní se to dozvíte.

Jaký vliv má chůze na hubnutí, přibírání a hmotnost

Nejpřirozenější a při komplexním srovnání i nejméně zatěžující fyzickou aktivitou lidského organismu je chůze. Ta má pozitivní vliv na pohybový aparát, nepředstavuje riziko poškození kloubů a úrazu a snižuje riziko vzniku civilizačních onemocnění.


HUBNUTÍ S KETOMIXEM
– Rychlé hubnutí bez hladovění pro ženy a muže
– Bez lepku a škodlivých chemických přísad
– Vhodný už od první fáze Ketomix diety
– Koktejlem můžete nahradit až 5 denních jídel
– Zdroj pro tělo nezbytných vitamínů a minerálních látek


Statistiky jednoznačně ukazují, že lidé, kteří projdou denně 5 až 10 tisíc kroků, mají nižší riziko kardiovaskulárních onemocnění a také nadváhy či obezity. Pro tyto pozitivní vlivy, včetně působení na snížení nadváhy a proti tloustnutí, je důležité to, abyste chodili pravidelně, dostatečně dlouho a pokud ne každý den, tak alespoň 3 krát týdně.

Co se týče konkrétních vlivů na hubnutí, chůze působí na:
• kontrolu hmotnosti jako takové a to preventivně, pravidelná chůze snižuje riziko zvýšeného ukládání tuku a tedy i riziko nadváhy nebo obezity
• zlepšení trávení a trávicích procesů, pravidelný pohyb pomáhá na stimulaci střevní peristaltiky, díky čemuž se přijata potrava lépe a rychleji stráví
spalování kalorií, ať už těch uložených v podobě tukových zásob, nebo i těch přijatých, projít se po vydatném jídle znamená lepší spálení energie
• zlepšení fyzické kondice jako takové, což má vliv na to, že můžete provádět i jiné cviky na hubnutí, stejně tak chůze podporuje celkově metabolismus

Pravidelná chůze má pozitivní vliv nejen na hubnutí a jeho jednotlivé součásti, ale také na srdce, fyzickou kondici obecně, fungování respirační soustavy, zlepšení krevního oběhu a působí i na psychickou vitalitu, protože odbourává stres, nervozitu a napětí.

AJ JINÉ DRUHY AKTIVITY BĚHEM DNE

Kromě chůze je vhodné zkusit i další druhy a možnosti pohybu a fyzické aktivity, které mohou hubnutí ještě zefektivnit. Snažte se především co nejvíce hýbat během dne, ať už doma nebo v práci, tehdy bude spalování kalorií pracovat neustále.

Jaká chůze je na hubnutí nejlepší

Teď už tedy víme, že chůze má pozitivní efekt pro hubnutí, ale i pro jiné oblasti zdraví. Pokud chcete pomocí chůze hubnout, musíte se zaměřit zejména na co nejefektivnější spalování kalorií a tuků. Každý typ a druh chůze je v tomto odlišný.

Zde jsou tři nejvíce využívány způsoby chůze a popis jejich vlivů:

Běžná chůze: Standardní chůze v běžném tempu by měla být základem fyzické aktivity, můžete jí spálit kolem 400 kalorií za hodinu. Takovým tempem byste měli projít denně okolo 5 až 10 tisíc kroků, ideálně každý jeden den. I cílená chůze běžným tempem je lepší než nic, lidé bez ní totiž za den projdou podle statistik pouze 1500 kroků.

Rychlá chůze: Oproti běžné chůzi se ta rychlejší odlišuje nejen v tom, že při stejném počtu kroků víte projít delší vzdálenost, ale i v mnohem efektivnějším spalování kalorií. Svižná chůze denně alespoň 60 minut znamená spálení až 1500 kalorií, čímž se klidně přibližuje k účinnosti běhu. Zlepšíte svou fyzickou kondici a dýchání.

Chůze po schodech: Pokud chcete nejen zhubnout, ale získat i výbornou kondici, právě chůzí po schodech to víte udělat nejrychleji. Taková chůze pomáhá na svaly hýždí, stehen a lýtek, stejně tak na lepší dýchání. 30 minut chození po schodech znamená v praxi spálení kolem 500 kalorií. Snažte se tento čas dodržet každý den.

Další možnosti pro hubnutí s chůzí i bez ní

Kromě chůze, která je příležitostí k pravidelný pohyb s nezanedbatelným vlivem na hubnutí, můžete využít i některé další prostředky, možnosti a způsoby. Ideální je kombinovat působení na životní styl, jídelníček a také životosprávu.

Zde jsou oblasti, způsoby a možnosti, kde byste měli více působit:

Zlepšení jídelníčku

To, jaký je váš jídelníček, také ovlivňuje hmotnost, hubnutí či přibírání. Eliminovat z něj třeba smažené, tučné, mastné, přeslazené a přesolené jídla naopak více třeba přijímat ovoce, zeleninu, ryby či oříšky, obsahují prospěšné živiny.

Změny týkající se stravování

Nejen to, co jíte, ale i to, jak to jíte, má význam z pohledu trávení, metabolismu a spalování kalorií. Důležité je jíst více krát do dne, ale menší porce, pravidelnost také hraje roli. Před snídaní si dejte sklenici vody, podpoříte trávení.

Voda pro pitný režim

Výrazně můžete svému hubnutí pomoci i zlepšením pitného režimu. Jeho základem musí být čistá voda, kterou byste měli pít každou jednu až dvě hodiny, celkově během dne od 2,5 do 3 litrů. Doplnit ji můžete ještě o čaje, například bylinné nebo zelený.

Běh, plavání i kardio trénink

Nejen chůze, ale i jiné pohybové a fyzické aktivity mají místo v životním stylu při hubnutí. Chcete-li co nejlépe spalovat kalorie, věnujte se pravidelnému běhu či plavání. V případě nepříznivého počasí je účinný i kardio trénink ve fitku.

Omezení stresu a více odpočinku

Nejen pravidelný pohyb a fyzická aktivita, ale i odpočinek má výraznou roli v hubnutí. Jednak tak minimalizujete stres, který vede k pocitu hladu a přejídání, zároveň uklidníte tělo a to může lépe trávit a spalovat kalorie. Důležitý je i kvalitní spánek.

Komplexnější diety na delší dobu

Pro ty, co by chtěli brát hubnutí opravdu vážně, jsou určeny komplexnější diety a dietní programy. V jejich případě jde o celkovou změnu jídelníčku a způsobu stravování, která může přinést lepší spalování uloženého tuku i zrychlení metabolismu.

VÝSLEDKY NEMUSEJÍ PŘIJÍT OKAMŽITĚ

Pokud si myslíte, že se vám chozením a využitím i ostatních výše zmíněných prostředků podaří rychle zhubnout, měli byste zkrotit své očekávání. Hubnutí je dlouhodobější proces a na výsledky si podle nadváhy počkáte možná i pár měsíců.

Proč vyzkoušet i Keto dietu

Kromě izolovaných opatření nebo prostředků je možné sáhnout i po komplexnějším vlivy a to zásadní změnou jídelníčku. Ta by však měla být bez šoků a s dlouhodobějším vlivem, takže zapomeňte na krátkodobé, rychlé a drastické redukční diety.

Naopak, dívejte po těch dlouhodobých, například jako Keto dieta:
• při této dietě je cílem stav zvaný ketóza, což je pro tělo fyziologicky přirozený stav metabolismu, kdy se více a efektivněji spalují tukové zásoby
• během ketózy tělo sahá primárně po tuků jako po zdroji energie namísto cukrů, čili výsledkem je spalování tukových tkání, což je pro hubnutí základ
• abyste do ketózy dostali, je nezbytné změnit svůj jídelníček a omezit příjem jednak tuků, ale zejména sacharidů a to do limitu 50 gramů denně
• díky tomu můžete ketózu dosáhnout do několika dní, což je první fáze, v té druhé pak jde o efektivní hubnutí a v té třetí o udržení hmotnosti

Souběžně s omezením příjmu sacharidů je však Keto dieta založená na zvýšení příjmu bílkovin, které jsou důležité pro svalstvo a pohybový aparát, neboť tvoří základní stavební jednotku svalových vláken. Zároveň bílkoviny snižují i ​​nadměrný apetit.

V souvislosti s Keto dietou netřeba zapomínat ani na vyšší příjem zeleniny, ořechů a semen, které jsou velmi dobrým zdrojem vlákniny, minerálů, aminokyselin a vitamínů. Dieta je tak z hlediska výživy komplexní a pomáhá i na jiné oblasti, nejen na hubnutí. Podporuje totiž i trávení, metabolismus a normalizaci cukru, cholesterolu a krevního tlaku.

Výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Keto dieta má tedy mnoho pozitiv, ale pro mnohé lidi i jedno velké negativum. Tím je nutnost radikální změny jídelníčku a přísné dodržování stravování s ohledem na jídla s vyšším obsahem bílkovin. Pokud je to problém i pro vás, tady je řešení.

Tím je značka KetoMix, která má sortiment speciálně pro Keto dietu:

Sortiment obsahuje potraviny, jídla, suroviny i nápoje, které jsou výborným zdrojem bílkovin a zároveň mají minimum sacharidů a jsou ideální právě pro dietu

Kromě toho, že takový způsob sestavení jídelníčku je pohodlný, je také:
• rychlý a jednoduchý na přípravu jídel a nápojů, trvá obvykle do 5 minut
• živinami, vitamíny, minerály a jinými látkami maximálně vyvážený
• komplexní, nakolik si umíte tímto způsobem řešit celodenní stravu

Co se týče pitného režimu, produkty KetoMix nabízejí nápoje a koktejly v podobě prášku, který stačí zalít pouze vodou, netřeba nic jiného. Tyto nápoje můžete pít bez příchutí i s nimi, na výběr máte například chuť kávy, kakaa, kokosu, vanilky, banánu či jiného ovoce. Nápoje jsou dobrým zdrojem syrovátkové i sójové bílkoviny a k dispozici jsou i veganské druhy.

Základ nabídky potravin KetoMix tvoří proteinové kaše, omelety, polévky, těstoviny, pečivo, palačinky, omáčky, pomazánky a různé jiné menší potraviny, které lze využít od snídaně až po večeři. Sáhnout víte i po tyčinkách s bohatým složením bílkovin.

Pokud byste měli chuť na nějaké sladkosti nebo slané pochutiny, značka nabízí také proteinové chipsy, čokolády, nachos, krekry, perníky a dezerty. V sortimentu naleznete i doplňky výživy na detoxikaci střev nebo lepší spalování tuků a to s L-karnitin. Uvedené potraviny a nápoje můžete koupit i v balíčcích na více týdnů předem.

Jak a kde koupit výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Oslovila vás Ketogenní dieta natolik, že ji chcete vyzkoušet a využít právě zmíněné hotové potraviny a jiné produkty značky KetoMix? V takovém případě si víte více informací o dietě i o celém sortimentu zjistit na oficiálním webu www.ketomix.cz.

Na webstránce se nachází i internetový obchod, kde je nakupování:
• otázkou pár minut a kliknutí, celou objednávku vyřídíte i z domu
• velmi pohodlné, stačí vám na to počítač, notebook nebo smartphone
• flexibilní z hlediska placení, máte k dispozici i platbu přes internet
• se zárukou originality sortimentu a zároveň jistotou nejlepší ceny

Objednávka je velmi podobná, jako v každém jiném běžném eshopu, stačí jen vložit produkty nebo celé balíčky s potravinami a nápoji na týden či měsíc diety do online košíku, pak vyplnit své údaje včetně adresy dodání a zvolit typ platby a kurýrní službu.

O vše ostatní se postará eshop, který vám doručí zásilku nejvíce do 3 pracovních dnů. Kurýr vám může balíček odevzdat u dveří, ale můžete si vybrat i vyzvednutí na odběrném místě zásilkový. Platit víte na dobírku, přes internet banking i platební kartou. Pokud budete mít jakékoliv další otázky, k dispozici máte i infolinku.

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 1 Průměrně: 5]

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno