Souvisí pitný režim a hubnutí – Ano, tyto tekutiny a nápoje vám při hubnutí pomohou

0
422
Souvisí pitný režim a hubnutí - Ano, tyto tekutiny a nápoje vám při hubnutí pomohou

Jednou z nejdůležitějších věcí z pohledu hubnutí je pitný režim. Při hubnutí má správný výběr nápojů a tekutin, stejně jako způsob jejich konzumace během dne, minimálně takový vliv, jakož i složení jídelníčku. Mnoho lidí však tento aspekt podceňuje.

To je také důvod, proč se vám možná i při dodržování správného stravování nedaří zhubnout podle vašich představ. Při pitném režimu třeba přitom dívat nejen na to, co pijete, ale i na to, jak během dne pijete, jak často doplňujete tekutiny, kolik jich je a jaká je jejich souvislost či sladění s jídlem. Efekt na hubnutí je pak opravdu výrazný.

Jak ovlivňuje pitný režim na hubnutí a jaký by měl být

Pod pojmem pitný režim se myslí dvě oblasti příjmu tekutin. První je způsob pití během dne a množství přijatých tekutin, druhou zas konkrétní sortiment nápojů. V té první oblasti je třeba držet pravidla, že dospělý člověk by měl vypít alespoň 2,5 litru tekutin.

Druhým principem je, aby bylo pití rovnoměrné během dne, ideálně v menším objemu 1 až 2 dcl každé 1 až 2 hodiny. Díky tomu víte zrychlit metabolismus až o 20% a podpořit trávení, což má výrazný vliv na prevenci vůči nadměrným usazováním živin v těle v podobě zásob naopak podporuje to jejich spalování a také spalování stávajících zásob.


HUBNUTÍ S KETOMIXEM
– Rychlé hubnutí bez hladovění pro ženy a muže
– Bez lepku a škodlivých chemických přísad
– Vhodný už od první fáze Ketomix diety
– Koktejlem můžete nahradit až 5 denních jídel
– Zdroj pro tělo nezbytných vitamínů a minerálních látek


Pokud jde o typy nápojů a tekutiny, zde dodržujte tyto zásady:
• v první řadě se snažte pít čistou vodu, ideálně tu z vodovodního kohoutku, obsahuje pro tělo všechny potřebné minerální látky, živiny a stopové prvky
• omezit třeba samozřejmě příjem alkoholických nápojů, ty se do pitného režimu v žádném případě nezahrnují naopak působí dehydratačně
• co se týče kofeinu, ten podporuje trávení a metabolismus, ale pouze v omezené míře, pokud už ho chcete přijímat, tak jedině v podobě kvalitní kávy
• naopak, energetické nápoje jsou zakázány a to i proto, že obsahují hodně cukru, omezit třeba i slazené nápoje, limonády a kupované ovocné šťávy

Nedodržování pitného režimu má za následek řadu problémů a to nejen čistě pro hubnutí. Kromě zpomalení metabolismu a trávení se totiž dostaví i problémy s krevním oběhem, svaly, fyzickou výkonností, bolestmi hlavy, spánkem či únavou.

V PŘÍPADĚ POTŘEBY PIJTE AJ VÍCE

Obecné doporučení ohledně příjmu okolo 2,5 litru tekutin během dne se vztahuje na průměrnou nebo dlouhodobou situaci. V případě, že budete mít více fyzické námahy nebo bude venku tepleji, může být nezbytné pít i větší množství tekutin.

Jaké nápoje a tekutiny jsou pro pitný režim na hubnutí nejlepší

Pojďme se nyní podívat na konkrétní příklady nápojů a tekutin, které jsou pro pitný režim nejlepší a které vám mohou pomoci i na hubnutí, podporu trávení, metabolismus a na snížení hladu. Základem by měla být voda, ale i ta může mít různé podoby.

Zde jsou recepty i tipy na hotové nápoje na pitný režim pro hubnutí:

Voda s ovocem: Nejlepší na hubnutí je voda, jejíž účinky na trávení a metabolismus víte znásobit s využitím ovoce. Nejlepší je použít dužnaté ovoce s vysokým podílem vitamínu C, což je známý antioxidant. Přidat tak můžete hlavně melouny, granátová jablka nebo citróny, zda všechny najednou, na dochucení je pak ideální čerstvá máta.

Voda se zeleninou: Neméně zajímavou alternativou je voda se zeleninou, princip je velmi podobný, jako v předešlém případě a i takové použití má za cíl zlepšit trávení a to díky obsahu vlákniny. Do vody tak můžete nakrájet například okurku, ředkvičku či papriku, na dochucení využijte meduňku a levanduli, které dodají vodě i dobrou aroma.

Voda s medem a kořením: Třetí možností, jak si umíte vodu ozvláštnit a ochutit, je použít kombinaci medu a koření. Do sklenice se studenou vodou přidejte 4 lžičky medu, šťávu z pomeranče a šťávu z citrónu a vše dobře rozmíchejte. Na dochucení pak přidejte ještě kurkumu a skořici. Pokud chcete něco pálivé, tak i trochu chilli.

Kokosová voda: Posledním typem na zajímavé využití vody s ochucením je kokosová voda. Na rozdíl od předešlých receptů si ji však neuděláte doma, víte si ji pouze koupit jako hotový nápoj v tekuté či práškové formě. Využití této vody na hubnutí je ve světě velmi rozšířené, obsahuje totiž mnoho minerálů, antioxidantů a vitamínů.

Minerální vody: Minerálky jsou mimořádně bohatým zdrojem minerálů, z čehož už vyplývá jejich název, zvláště pokud jde o draslík, sodík nebo hořčík. Obsahují také několik elektrolytů, které jsou velmi důležité pro rozličné metabolické procesy. S minerálkami však opatrně, jde jen o doplněk, protože i příliš mnoho minerálů umí způsobit problémy.

Zelený čaj: Čaje jsou na hubnutí velmi efektivní volbou a to zvláště pokud jde o zelený čaj. V tomto případě pomáhá hlavně tím, že má termogenní efekt, čili zefektivňuje spalování tuků, což je z pohledu hubnutí základní předpoklad. Je také bohatý na antioxidanty, které podporují trávení, krevní oběh, srdce, imunitu a metabolismus.

Ostatní čaje: Kromě zeleného čaje, který má z pohledu hubnutí zvláštní postavení, víte využít na podporu trávení, metabolismu, snížení pocitu hlavu a lepšího spalování tuků i některé jiné druhy čajů. Jde například o bílý, červený, oolong, skořicový, zázvorový, fenyklový, senná, kopřivový, kmínový, šafránové či petrželový čaj.

Smoothies: Ovoce či zeleninu víte využít i pro přípravu smoothies, jejichž základem by měly být mandlové mléko nebo řecký jogurt. Pak stačí už jen dokombinovat nějaké ovoce, například banán, jablko, maliny, jahody nebo borůvky, případně zeleninu, například okurku, celer, mrkev a červenou řepu. Dochutit můžete kakaem.

Káva: Posledním tipem na nápoj, který víte zařadit do pitného režimu tehdy, pokud chcete podpořit hubnutí, je káva. Nejzdravější je zelená káva, ale víte sáhnout i po té klasické černé, zde však volte kvalitní zrnkové odrůdy, žádnou „instantní“. Kávu si dopřejte nejvýše 2 krát za den a nezapomeňte se po ní napít vody, kterou je třeba doplnit.

STŘÍDEJTE NÁPOJE, ABY TO BYLO PESTRÁ

Důležité je snažit se střídat nápoje, které doplňují běžnou vodu, hlavně pokud jde o různé smoothies či šťávy s využitím ovoce, bylinek, koření a zeleniny. Pestrost nápojového lístku je důležitá nejen kvůli chuti, ale také bohatšímu zastoupení vitamínů a živin.

Keto dieta

Jak vidno, pitný režim je důležitý, ale zapomínat pochopitelně netřeba ani na stravování. Pokud byste chtěli hubnout co nejefektivněji, právě na jídelníček je třeba se zaměřit ve vyšší míře a komplexně. Něco takového nabízejí i diety, například Keto dieta.

Nejedná se však o žádnou krátkodobou, drastickou a redukční dietu, ale:
• základem ketogenní dieta je dosažení stavu ketózy, kdy v těle dochází primárně ke spalování tuků namísto cukrů jako zdroje energie
• pozitivem diety je, že je dlouhodobá, trvá 12 až 14 týdnů, přičemž má tři fáze, díky čemuž není ani drasticky redukční a zároveň se tak snižuje jojo efekt
• kromě toho dieta celkově ovlivňuje trávení a metabolismus, což znamená ještě účinnější podporu hubnutí, pomáhá preventivně i vůči cukrovce
• během diety dochází i k jiným pozitivním efektem, například ke snížení hladiny cukru v těle, k normalizaci krevního tlaku nebo ke zlepšení cholesterolu

Ketóza jako taková je fyziologicky přirozený stav energetického metabolismu, pro který je charakteristická změna právě změna využívání původu energie. To znamená, že se využívají více tuky než cukry, především tukové zásoby, což je pro hubnutí efektivně.

Aby tento stav nastal, jsou však potřebné změny v jídelníčku. Ty spočívají v radikálním omezení příjmu sacharidů pod 50 gramů za den, stejně tak ve snížení příjmu tuků, hlavně těch nezdravých. Konzumuje se více zeleniny kvůli vláknině a zejména více bílkovin, které jsou důležitou zásobní a stavební látkou pro svaly a pro fyzickou výkonnost.

Výživové doplňky na Keto dietu

Pokud vás zmiňovaná Ketogenní dieta oslovila a chtěli byste ji držet, ale právě v složitějším jídelníčku z pohledu přípravy jídel s vyšším obsahem bílkovin vidíte problém, řešením pro vás může být značka KetoMix, výrobce a dodavatel potravin pro tuto dietu.

Plusem dietního programu je široký výběr jídel, potravin i nápojů:
Sortiment zahrnuje proteinové polévky, potraviny pro snídaně, svačina i svačinu a také hlavní jídla, které víte doplnit nápoji, koktejly a doplňky výživy
V případě, že sáhnete po těchto produktech, získáte několik výhod:
• rychlá příprava a to do jen pár minut, to platí pro jídla i pro nápoje
• kvalitní složení, produkty mají dostatek bílkovin pro Keto dietu
• vyvážený poměr vitamínů, minerálů a dalších stopových prvků

Pokud se rozhodnete využít zmíněnou značku KetoMix, bez jakýchkoliv problémů víte zajistit na jednom místě svůj celodenní jídelníček. V nabídce jsou proteinové omelety, kaše, palačinky, pečivo, těstoviny, sušené maso, pomazánky, pomazánky, dresinky, omáčky a polévky. Na výběr máte různé chutě a příchutě, stravování tak bude pestré.

Kromě hlavních jídel a větších potravin jsou k dispozici i menší, například různé sladké či slané proteinové pochutiny typu chipsy, čokoláda, dezerty nebo perníky. V případě těchto pochutin se nemusíte obávat, že by byly nezdravé nebo narušily Keto dietu.

Důležitou součástí sortimentu jsou také nápoje, které KetoMix nabízí v hydrolyzovaných podobě, stačí si tedy jen doplnit vodu. Můžete je koupit v několika příchutích od kokosu až po ovocné chutě, přičemž tyto nápoje jsou dobrým zdrojem proteinové i syrovátkové bílkoviny. Na doplnění účinnosti spalování tuku má značka i doplňky výživy.

Jak a kde koupit výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Zaujala vás nejen samotná Ketonová dieta, ale i zmíněný sortiment produktů, potravin a doplňků výživy KetoMix? V takovém případě neváhejte a podívejte se celý výběr přímo na oficiálním webu www.ketomix.cz, kde najdete všechny potřebné informace.

Můžete zde také nakoupit, jelikož se zde nachází oficiální eshop, který vám:
• dává záruku originality produktů a zároveň jejich nejlepší možné ceny
• umožňuje platit flexibilně nejen v hotovosti, ale i bezhotovostně
• urychlí nákup, objednávka je věcí pár kliknutí a to i přes smartphone
• zvýší komfort, nejen objednávku, ale i doručení vyřídíte z domu

Samotný postup objednávky se příliš neliší od běžného nákupu v jiných eshopech. Vyberete si potraviny nebo celé balíčky potravin, o které máte zájem, vložíte je do košíku, vyplníte své osobní údaje a zvolíte si způsob platby, doručení a konkrétní kurýrní firmu.

Pak už jen počkáte na dodání domů nebo do zásilkového, zpravidla trvá do 3 pracovních dnů. Zaplatit můžete přímo kurýrovi v hotovosti, ale například i předem, ať už přes internet banking nebo platební kartou online. Pokud byste měli jakékoli další otázky, víte využít i infolinku oficiálního eshopu, ať už telefonickou nebo tu internetovou.

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 1 Průměrně: 5]

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno