Rychlá 3 denní jogurtová dieta, zkušenosti s ní, jaký má jídelníček a jaké jsou výsledky

0
223
Rychlá 3 denní jogurtová dieta, zkušenosti s ní, jaký má jídelníček a jaké jsou výsledky

Umíte si představit, že byste jedli k snídani, svačinu, oběd, svačina i večeři jogurt? Pokud ano, pak právě pro vás je jako stvořená jogurtová dieta. Jejím cílem je pomoci vám zhubnout za 3 dny co nejvíce, ideálně až 2 kilogramy. Jde tedy o krátkodobý typ diety.

To s sebou přináší samozřejmě i nějaké výhody a také nevýhody. Do první kategorie řadíme zejména efektivitu, protože dieta skutečně může pomoci v hubnutí a zároveň obsahuje dostatek vitamínů a minerálů. Má však i nevýhody, například to, že je příliš redukční, trvá jen krátce a u některých lidí se mohou objevit i trávicí a zažívací potíže.

Co je jogurtová dieta, jaké má pozitivní efekty a jaké má negativa a rizika

Jak již říká samotný název, základem jogurtové diety jsou jogurty. Ideální je zkombinovat bílé a nízkotučné jogurty, například řeckého typu, které jsou velmi zdravé, spolu s jinými druhy jogurtů včetně ovocných, případně i dalších mléčných výrobků.


HUBNUTÍ S KETOMIXEM
– Rychlé hubnutí bez hladovění pro ženy a muže
– Bez lepku a škodlivých chemických přísad
– Vhodný už od první fáze Ketomix diety
– Koktejlem můžete nahradit až 5 denních jídel
– Zdroj pro tělo nezbytných vitamínů a minerálních látek


Dieta má stanovený jídelníček, kde se jogurty kombinují s ovocem, zeleninou, semínky, ořechy a jinými živočišnými a rostlinnými zdroji potravin a jídel. Základem diety je změna stravování tak, že konzumujete už ne 3 jídla denně, ale 5 jídel, přičemž v každém z nich je zastoupen i jogurt. Plusem je, že dieta obsahuje mnoho vitamínů i minerálů.

Co se týče negativ a rizik vedlejších účinků, počítejte s tímto:
• dieta je příliš krátká a zároveň velmi redukční, zejména pokud jde o omezení kalorií, což může s sebou přinášet únavu i celkové snížení výkonu
• v případě některých lidí třeba očekávat i zažívací problémy vzhledem k vysoký příjem jogurtů, dietu nemohou držet ani lidé s alergiemi na mléko
• dieta má sice dostatek bílkovin, ale na druhou stranu, pokud byste se chtěli během ní věnovat intenzivnějšímu tréninku a cvičení, zřejmě to příliš nepůjde
• v případě některých jogurtů hrozí vysoký objem sacharidů a to dokonce i tehdy, když sáhnete po tzv. light jogurtech, což výrazně zpomalí celé hubnutí

Jogurtová dieta striktně nezakazuje příjem sacharidů nebo tuků, třeba však dívat na to, o jaké půjde. Zvláště při jogurtech si dejte pozor na ty ovocné, dívejte i na kalorie. Co se týče tuků, zde pozor na tučné mléčné produkty a stejně ta i na typy masa.

PRO KOHO NENÍ TATO DIETA VHODNÁ?

Jogurtovou dietu by neměly držet lidé, kteří mají nějaké alergie související s mlékem nebo mléčnými bílkovinami, stejně tak ani lidé, kteří mají nadměrně náročnou fyzickou práci. Není vhodná ani pro děti, seniory nad 65 let a těhotné či kojící ženy.

Jaké fáze má jogurtová dieta

Jogurtová dieta je 3 denní dietou, takže se jedná o krátkodobou dietu s přesně stanoveným jídelníčkem. Jeho základem jsou jogurty, které jsou zkombinovány zejména se zeleninou, ovocem a libovým masem. Po třech dnech si víte dietu zopakovat, je to jen na vás.


HUBNUTÍ S CHIA SHAKE
– Spalujete tuk bez pohybu
– Sníží se chuť na jídlo
– Bez jo-jo efektu
– Rychlé hubnutí
– Sníží se hladina cukru v krvi


Zde je přesný jídelníček podle jednotlivých dní jogurtové diety:

1. den jogurtové diety: K snídani si dejte ovocný jogurt spolu s cereáliemi a banánem. Na svačinu zas nízkotučný jogurt s medem a skořicí. Oběd už může obsahovat i kuřecí maso, znovu s jogurtem jako s přílohou. Na svačinu je ideální jogurt spolu s ořechy a dochucený Stevii. Večeře obsahuje jogurt, zeleninu a jedno vejce natvrdo.

2. den jogurtové diety: V druhý den diety zařaďte do jídelníčku na snídani jogurt spolu s kefírem a čerstvým bobulovým ovocem. Na svačinu vám stačí jeden banán. Oběd tvoří grilované kuřecí prsa se zeleninou a jogurtem, na svačina si dejte sklenici acidofilního mléka. Na večeři si dejte jogurt s chilli papričkami a celozrnným pečivem.

3. den jogurtové diety: Poslední den diétovaní s jogurtovou dietou začínáte bílým jogurtem a jedním kiwi. Na svačinu si dáte vejce natvrdo a polovinu bílého jogurtu. Oběd sestává z pečených brambor s tvarohem a jogurtem, na svačinu stačí bílý jogurt se Stevii a trochou kakaa. Na večeři vám zbývá zelenina a také bílý jogurt.

Principy a vhodné a nevhodné jídla pro jogurtovou dietu

Co se týče jogurtové diety, i v tomto případě existují doporučené a zakázané potraviny, jídla či nápoje. Kromě toho si dieta zakládá i na zásadách týkajících se způsobu stravování, zvláště pokud jde o pravidelnost a počet jídel, což ovlivňuje hubnutí.

Zde jsou nejdůležitější principy a seznamy potravin i nápojů:

Nevhodné a zakázané potraviny a jídla

Pokud jde o potraviny a jídla, které nejsou doporučené, během diety byste neměli jíst nic, co není v jídelníčku. Dávejte si pozor na přípravu konkrétních jídel, zeleninu i maso můžete dusit, vařit a grilovat, určitě ne smažit nebo péct ve hodně oleji.

Vhodné a povolené potraviny a jídla

Pokud jde o vhodné potraviny, jedná se o ty, které jsou zmíněné v jídelníčku výše. Základem jsou jogurty, zejména nízkotučné a bez přidaných sacharidů či sladidel, ty můžete smíchat s ovocem, zeleninou, medem, oříšky, semeny, kořením a bylinkami.

Doporučené nebo vhodné nápoje

Co se týče nápojů, během diety pijte jako základ pitného režimu hlavně čistou vodu, bez jakéhokoliv ovoce, zeleniny nebo jiných přísad. Denně vypijte alespoň 2,5 litru, rovnoměrně během celého dne. K ní si můžete dát v jistém množství i acidofilní mléko.

Nevhodné nebo zakázané nápoje

Co se týče zakázaných nápojů, tak jako u jiných dietách, byste se měli vyhýbat alkoholu, který je doslova kalorickou bombou, stejně tak slazeným nápojům, limonádám a minerálkám. Ohledně kávy nebo čaje nezmiňuje dieta nic, je to na vás.

Pravidelnost stravování během dne

Kromě doporučení konkrétních jídel a nápojů třeba řešit i způsob stravování. V tomto případě jde o zvýšení počtu porcí na 5 jídel za den, ale s omezením velikosti porce. Důležitá je také pravidelnost a zásada, aby každá z nich obsahovala i jogurt.

Pohyb, sportování a fyzická aktivita

Jogurtová dieta je z hlediska příjmu kalorií nevhodná pro ty lidi, kteří by se chtěli věnovat současně i intenzivnějšímu cvičení nebo sportování. Základní míru fyzické aktivity však třeba dodržet, minimálně byste měli každý den mít dostatek chůze.

HLEDEJTE RADĚJI DLOUHODOBÉ ŘEŠENÍ

Ne krátkodobé 3 denní či 5 denní diety, které jsou založeny na radikálním omezení živin, kalorií a jídelníčku, ale spíše dlouhodobější diety, které působí komplexně, jsou tou cestou, díky které dosáhnete zdravější a trvalé snížení nadváhy a hmotnosti.

Proč vyzkoušet i Keto dietu

Druhou možností, jak zhubnout, jsou diety s trváním ne řádově několik dní, ale spíše měsíců. Tyto diety přinášejí mnohem lepší výsledek, který je udržitelný, nehrozí při něm jojo efekt a nejsou ani takové drastické. Dobrým příkladem je Ketogenní dieta.

Mezi největší přednosti této diety patří následující věci:
• jednoduchost, dieta je o změně jídelníčku, kdy uberete ve stravě sacharidy a nezdravé tuky naopak přidáte bílkoviny, zeleninu, ořechy a semena
• dlouhodobé účinkování, dieta má 12 až 14 týdnů a tři fáze, přičemž v té poslední jde io eliminaci rizika jojo efektu a postupný návrat do normálu
• obecně pozitivní vlivy na zdraví, se snížením příjmu sacharidů klesá i hladina cukru v krvi a zároveň jde o prevenci proti vzniku cukrovky
• podpora nejen hubnutí, ale celkově trávení a metabolismu, s dietou se zvyšuje i hladina dobrého cholesterolu a normalizuje se vysoký krevní tlak

Cílem diety je dosáhnout stavu ketózy. Jde o fyziologicky přirozený stav energetického metabolismu, kdy tělo vlivem poklesu příjmu sacharidů začíná jako primární zdroj energie využívat ne cukry, ale tuky a uložené tukové zásoby a tukové tkáně.

Výsledkem je vyšší spalování tuků, což je z hlediska hubnutí optimální stav. Zároveň díky vyššímu přísunu bílkovin nedochází ke chřadnutí svalstva a ani pocitem nadměrného hladu. Plusem je, že díky zvýšené konzumaci zeleniny, ořechů a semen podporuje správné trávení a dodáváte tělu potřebné minerály a stopové prvky.

Výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Pro ty, kterým se zdá změna stravování v případě Keto diety náročnější z pohledu realizace změny jídelníčku, je možné doporučit řešení v podobě sortimentu hotových jídel a nápojů KetoMix. Jejich příprava je rychlá, obvykle netrvá více než 5 minut.

Zároveň platí, že v sortimentem vybavíte celodenní jídelníček:

Sáhnout můžete po proteinových hlavních i menších jídlech, polévkách, surovinách pro celodenní stravování, ale i po nápojích a koktejlech v podobě prášku

Sortiment KetoMix využívají muži i ženy, pochvalují si:
• komplexnost, víte vybavit stravování a pitný režim na celý den
• záruka, že všechna jídla, potraviny a nápoje splní podmínky diety
• vyvážené složení všech hlavních živin, vitamínů a minerálů

Potraviny, jídla i nápoje KetoMix jsou bezproblémové z pohledu rizika možných rizikových či problematických chemických látek, přísad, konzervantů a podobně. Obavy nemusejí mít ani celiatici, s výjimkou pečiva zde nenajdou žádný lepek. Plusem je i to, že nabídka obsahuje také doplňky výživy s obsahem L-Karnitinu na efektivnější spalování tuků.

Co se týče jídel a potravin, sáhnout můžete po proteinových polévkách různé příchutě, kaších, omeletách, palačinkách, tyčinkách, těstovinách, dresinky, pomazánky, pomazánkách, omáčkách, pečivo i sušeném mase, využijete jejich po celý den.

Kromě toho nabízí značka i sladké a slané pochutiny, například chipsy nebo čokolády. Co se týče pitného režimu, zde máte k dispozici koktejly v prášku, stačí už jen přidat vodu. Na výběr máte i veganské nápoje a různé ovocné či jiné příchutě. Všechny potraviny, jídla a nápoje si můžete zakoupit i v balíčcích pro Keto dietu na 7 dní nebo i měsíc.

Jak a kde koupit výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Pro ty, jejichž Ketonová dieta oslovila, je možné produkty zakoupit osobně v značkové prodejně, nebo i přes internet prostřednictvím oficiálního eshopu na www.ketomix.cz. Na tomto webu naleznete také detailní složení i další informace ohledně diety.

Nákup online je možný bez ohledu na to, kde bydlíte, přičemž:
• tímto způsobem ušetříte peníze, při větší objednávce i poštovné
• máte jistotu, že všechna jídla, nápoje a produkty jsou 100% originální
• nemusíte nikam jít, objednávku i doručení vybavíte doma
• máte k dispozici telefonickou a online infolinku pro další otázky

Zmíněné výhody doplňuje i bohatý výběr způsob platby, ať už v hotovosti a na dobírku přímo kurýrovi nebo bezhotovostně a předem, například přes internet banking nebo online platební kartou. Na výběr máte více kurýrních služeb a možností doručení.

Kromě dodání balíčku přímo k vám domů si můžete zvolit i doručení na místní odběrné místo Zásilkovna v blízkosti vašeho bydliště. Ani při nákupu největšího balíčku nepřekročí hmotnost zásilky 5 kilogramů, je to tedy bez větších problémů. Proces nákupu je podobný objednávce i v jiných běžných eshopech, jde o věc pár minut.

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 1 Průměrně: 5]

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno