Jaké účinky má 13 denní mléčná dieta – Zde jsou postup, výsledky a zkušenosti s ní

0
2727
Jaké účinky má 13 denní mléčná dieta - Zde jsou postup, výsledky a zkušenosti s ní

Mléčná dieta patří mezi střednědobé diety s trváním 13 dnů a slibuje výraznou efektivitu v poklesu hmotnosti, údajně až 8 kilogramů. Jde o ohromující číslo, čímž se dieta řadí mezi intenzivní redukční a drastické, což s sebou může přinášet i rizika.

Dieta je 13 denní, ne 14denní, jak se to někde může mylně prezentovat. Přesto platí, že při dietě opravdu a viditelně zhubnete, otázkou však je, zda je to dlouhodobě udržitelné. Plusem je, že s sebou přináší některé pozitivní změny životosprávy, například častější a pravidelnější stravování během dne.

Co je mléčná dieta, jaké má pozitivní efekty a jaké má negativa a rizika

Mléčná dieta je jednostranně zaměřenou dietou s převažujícím obsahem mléka a mléčných produktů v jídelníčku. Je založena hlavně na přijímání mléka, jogurtů a tvarohu, které obsahují hodně vápníku. Cílem je minimalizovat hladinu calcitrionu.


HUBNUTÍ S KETOMIXEM
– Rychlé hubnutí bez hladovění pro ženy a muže
– Bez lepku a škodlivých chemických přísad
– Vhodný už od první fáze Ketomix diety
– Koktejlem můžete nahradit až 5 denních jídel
– Zdroj pro tělo nezbytných vitamínů a minerálních látek


Tento hormon je produkován tělem při nedostatku vápníku jedním z jeho účinků je i vyšší ukládání tuků v tukových tkáních a naopak pomaleji štěpení a spalování již uložených tukových zásob. Dieta je zároveň redukční z pohledu kalorií, protože výrazně omezuje přísun sacharidů. Z pohledu hubnutí je tedy účinná.

Tak jako jiné, i tato mléčná dieta ale má svá negativa a rizika:
• v první řadě jde o jednotvárnost diety, má přesně stanovený jídelníček s výrazným zastoupením mléka, což je dlouhodobě jen těžko udržitelné
• zároveň se v důsledku omezení stravování mohou objevit zvýšená únava, snížení vitality a výkonnosti, u někoho hrozí i bolesti hlavy
• ačkoli v dietě je několik bílkovin, hrozí vám pocit hladu a nedostatečného zasycení a to kvůli nízké gramáži jednotlivých jídel během dne
• vzhledem k tomu, že dieta je z pohledu kalorií výrazně redukční a někdy až drastická, nemůžete během ní cvičit a pohyb musíte zredukovat

Dieta se má držet 13 dní, ale mnoho lidí lze takto dlouho přísný a dosti omezený jídelníček z pohledu živin a energie nevydrží. V případě, že se vám s mléčnou dietou nepodaří za 13 dní zhubnout, už ji neopakujte, mohla by narušit zdravé fungování těla.

POZOR NA NEŽÁDOUCÍ ÚČINKY

Vzhledem k tomu, že dieta je založena na mléce, může mít některé nežádoucí jevy spojené s jeho zvýšeným příjmem. Jde o riziko zahlenění, stejně tak nedostatek bílkovin a vitamínů a minerálů, s čím se spojují pokles vitality a pocit hladu.

Jaké fáze má mléčná dieta

Mléčná dieta je 13 denní, přičemž v každý den jsou součástí jídelníčku mírně odlišné suroviny, potraviny a nápoje. Dieta má přesně stanovený jídelníček na prvních 8 dní a po jejich uplynutí se v 9. až 13. den opakuje celý jídelníček od prvního dne znovu.

Zde je jídelníček na 8 dní, ty pak pokračují i ​​nadále:

1. den mléčné diety: V první den diety, který je při pokračování zároveň devátým, je ve vašem celodenním jídelníčku pouze mléko. K snídani, svačinu, oběd, svačina i večeři si můžete dát po 250 ml mléka, nejlépe plnotučného.

2. den mléčné diety: Druhý den si dejte k snídani termix, na svačinu už můžete mít i 100 gramů tvarohu a na oběd 150 gramů libového bílého masa. Svačina sestává ze 150 gramů zeleniny, večeře obsahuje 2 vejce a čaj bez cukru.

headerbanne

3. den mléčné diety: V třetí den máte k snídani ovoce, můžete si dát banán. Na svačinu pak 100 gramů čerstvé zeleniny a na oběd 100 gramů tvarohu. Svačina obsahuje 250 ml mléka a večeře 150 gramů vařeného masa.

4. den mléčné diety: Čtvrtý den sestává z mléčných snídaně, ať už Termix nebo jogurtu. Na svačinu si dejte 250 ml mléka, na oběd 100 gramů zeleniny. Svačina vybavíte 100 gramy ovoce a večeři 100 gramy tvarohu.

5. den mléčné diety: K snídani budete mít 2 vejce a zeleninu. Desátá obsahuje 100 gramů ovoce, oběd 150 gramů salámu či šunky. Na svačinu máte na výběr ovoce nebo zeleninu a na večeři si dejte banán a 250 ml mléka

6. den mléčné diety: V tento den tvoří snídaně 100 gramů šunky, na svačinu si dáte tolik jistě ovoce. Na oběd si připravte 100 gramů vařeného libového masa, na svačinu tolik jistě tvarohu. Večeře sestává jen z 250 ml mléka.

7. den mléčné diety: Sedmý den mléčné diety je bohatý na bílkoviny. K snídani si dejte 2 vejce, na svačinu 100 gramů tvarohu a na oběd 100 gramů ovoce. Svačina má obsahovat 100 gramů libového masa, na večeři je znovu mléko.

8. den mléčné diety: V poslední den cyklu budete jíst pouze ovoce nebo zeleninu, v každé porci po 200 gramů. K snídani si dejte banán, ovoce máte i na oběd a večeři, může jít o různý mix. Svačinu tvoří čerstvá zelenina.

Principy a vhodné a nevhodné jídla pro mléčnou dietu

Co se týče stravování, vhodných a nevhodných jídel a dalších důležitých principů, tak, jako jiné diety, i mléčná má své povolené a zakázané jídla a potraviny a to právě za účelem udržení hubnutí. Důležité jsou i pravidla týkající se pitného režimu.

Pokud jde o nejdůležitější zásady mléčné diety, jsou tyto:

Doporučené potraviny

Mezi vhodné a povolené jídla patří ty, které jsou uvedeny v striktním jídelníčku mléčné diety. Jde hlavně o mléko a mléčné produkty, ideální jsou plnotučné, pak o zeleninu a ovoce, zejména banány a jablka. Z masa jen libové a bílé.

Zakázané potraviny

Mezi zakázané a nevhodné jídla patří v podstatě všechny ty, které nejsou uvedeny v jídelníčku. Speciálně se vyhýbejte tučnému masu, smaženým jídlům, těžkým, mastným a přesolení jídlům, sladkostem, polotovarem a konzervám.

Pitný režim

Při mléčné dietě je velmi důležitý i pitný režim. V tomto ohledu byste měli vypít alespoň 2 litry neslazených tekutin během dne, vyhýbat se třeba alkoholu, ideální je čistá voda. Pokud budete pít kávu, tak pouze pokud ten den i mléko.

Pravidelné stravování

Velmi důležité je nejen to, co jíte a jaké potraviny jsou ve vašem jídelníčku, ale i to, jak se stravujete. Mléčná dieta má pravidla i v tomto, třeba jíst 5 krát denně a vždy s odstupem tří hodin. Ideální je mít snídani o 07:00 a večeři o 19:00

PRO KOHO NENÍ DIETA VHODNÁ

Mléčnou dietu by určitě neměly držet lidé trpící alergií na mléko, což je pochopitelné, protože to je základem jídelníčku a pitného režimu. Rovněž by se jí měli vyhýbat lidé s intolerancí mléčných bílkovin a lidé s vyšší fyzickou námahou.

Keto

Pokud byste chtěli dítě déle, ale zejména komplexnější, s lépe vyváženým jídelníčkem a tudíž i zdravější, k dispozici máte i jiné alternativy. Jednou z těch, které patří mezi velmi populární a zároveň mají za sebou dobré výsledky, je i Ketogenní dieta.

Tato dieta je založena na radikální změně stravování:
• základem je omezení příjmu sacharidů a to pod 50 gramů denně, stejně tak se omezuje příjem tuků, v jídelníčku musí být více bílkovin
• výsledkem těchto změn je navození stavu ketózy, což je metabolický stav doprovázen zvýšeným spalováním tuků a tukových zásob v těle
• k tomu spalování přijde proto, že organismus začne v důsledku nedostatku sacharidů sahat jako po zdroji energie primárně po tucích namísto cukrů
• nakolik je v jídelníčku i více bílkovin, během diety nehrozí pocity hladu a ani chřadnutí organismu či svalů, kde jsou proteiny stavební látkou

Kromě toho je součástí Keto diety i vyšší příjem zeleniny, ořechů a semen, díky čemuž se do těla dostane více vlákniny, která podporuje trávení i metabolismus. Dieta také pomáhá snížit hladinu cukru v krvi, normalizovat cholesterol a vysoký krevní tlak.

Preventivně působí i vůči vzniku cukrovky nebo některých kardiovaskulárních onemocnění. Dobrou zprávou je, že Ketonová dieta je dlouhodobější, trvá 12 až 14 týdnů a má 3 fáze. V první jde o dosažení ketózy, ve druhé o co nejefektivnější a nejlepší spalování tuků a ve třetí o návrat k běžné životosprávě, ale bez rizika známého jojo efektu.

Výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Abyste mohli Keto dietu úspěšně držet, je nezbytné změnit svůj jídelníček, což však mnoho lidí považuje za příliš náročně. Pro ně může být řešením využití sortimentu potravin, jídel a nápojů KetoMix, producenta právě pro ketogenní dietu.

Nabídka této značky je založena na celodenním jídelníčku:

Najdete zde různé proteinové polévky, hlavní jídla, potraviny s využitím během celého dne, ale i nápoje a koktejly a také doplňky výživy na spalování tuků
V případě, že byste chtěli tyto produkty využít, tak získáte:
• na jednom místě možnost zajistit si jídelníček i pitný režim
• produkty s velmi rychlou a jednoduchou přípravou, stačí vám 5 minut
• kvalitní potraviny, jídla a nápoje z pohledu všech důležitých živin

V segmentu jídel a potravin tvoří základ nabídky KetoMix zejména proteinové kaše, omelety, polévky, těstoviny, pečivo, sušené maso, palačinky či tyčinky, které jsou k dispozici v různých příchutích a s využitím během celého dne. Doplnit je můžete o sladké i slané pochutiny, například chipsy, krekry, nachos, čokolády, perníky a dezerty.

Ať už hlavní jídla, nebo i menší potraviny, sladkosti a pochutiny, všechny mají velmi dobrý bílkovinný základ a naopak minimum sacharidů a tuků. Díky tomu máte jistotu, že podporují vaši ketózu. Obsahují také mnoho vitamínů a stopových prvků.

267a8ceb

Naopak, nemusíte se bát žádných škodlivých nebo rizikových látek, přísad či konzervantů, kromě pečiva tyto produkty neobsahují ani lepek. Pokud jde o nápoje, KetoMix je nabízí v podobě koktejlů v prášku, kde stačí už jen dolít vodu. K dispozici jsou i veganské typy a samozřejmostí je množství příchutí od kávy, přes kokos, vanilku a ovoce.

Jak koupit přípravky na Keto dietu

Oslovila vás Keto dieta a chtěli byste ji vyzkoušet právě s využitím sortimentu KetoMix? Pokud byste chtěli více informací, najdete je na oficiálním webu značky www.ketomix.cz, kde si můžete jednotlivé potraviny a nápoje porovnat a prohlédnout si i jejich složení.

Pokud se rozhodnete pro online nákup, je to pohodlné a zároveň:
• velmi rychlé, objednávku uděláte do pár minut a i přes smartphone
• jednoduché, nemusíte nikam jít, doručení kurýrem je k vám domů
• máte garanci originality produktů a také nejlepší možné ceny
• víte sáhnout po několika možnostech doručení i způsobu platby

Nákup v eshopu KetoMix je podobný běžnému nakupování přes internet. Do online košíku vložíte ty produkty a přípravky, o které máte zájem, vyplníte své údaje a adresu a zvolíte způsob platby a kurýrní službu. Potom objednávku zkontrolujete a odešlete.


HUBNUTÍ S KETOMIXEM
– Rychlé hubnutí bez hladovění pro ženy a muže
– Bez lepku a škodlivých chemických přísad
– Vhodný už od první fáze Ketomix diety
– Koktejlem můžete nahradit až 5 denních jídel
– Zdroj pro tělo nezbytných vitamínů a minerálních látek


Potraviny a produkty víte zakoupit samostatně i po celých balíčcích, například k držení diety na 7 dní, 14 dní, 21 dní i celý měsíc. Platit můžete v hotovosti, přes internet banking i platební kartou online. Doručení zásilky trvá do 3 pracovních dnů, při větší objednávce je poštovné zdarma a doručení může být domů, ale i do zásilkového.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno