Jak pomáhá aerobní cvičení na hubnutí a odbourání tukových zásob doma

0
383
Jak pomáhá aerobní cvičení na hubnutí a odbourání tukových zásob doma

Aerobní cvičení se stává stále populárnější a to hlavně proto, že kromě zvýšení kondice a posílení kardiovaskulárního systému či respirační soustavy je důležitým účinkem tohoto cvičení i pomoc na hubnutí, spalování kalorií a odbourání tukových zásob.

Mnoho lidí o tom ani neví, ale aerobní aktivity provádí denně, například už i běžnou chůzí. Plusem je, že do této kategorie spadá většina standardních sportů, takže není těžké se aerobnímu cvičení věnovat. Pokud chcete vědět, v čem všem vám může aerobní cvičení pomoci a které cviky jsou na doma nejlépe, čtěte dál, dozvíte se.

Co je aerobní cvičení a jak ovlivňuje hubnutí

Pod pojmem aerobní cvičení se myslí takový druh fyzické aktivity, při které se do značné míry zapojuje kyslík a jeho přítomnost ve svalech. Během tohoto cvičení je nutné mít dostatek kyslíku, protože jde o trénink, který je dlouhodobý a činnost je vytrvalostní.


HUBNUTÍ S KETOMIXEM
– Rychlé hubnutí bez hladovění pro ženy a muže
– Bez lepku a škodlivých chemických přísad
– Vhodný už od první fáze Ketomix diety
– Koktejlem můžete nahradit až 5 denních jídel
– Zdroj pro tělo nezbytných vitamínů a minerálních látek


Právě díky tomu dochází i k hubnutí, organismus totiž během aerobního cvičení sahá jako po zdroji energie po uložených tucích. V průměru už po 10 až 15 minutách, i podle konkrétního druhu pohybu, dochází k jejich zvýšenému spalování. Následně se doporučuje podle fyzické kondice cvičit alespoň 30 až 45 minut, čímž spálíte více tuků.

Vliv aerobního cvičení je ve více oblastech, jde hlavně o:
• zmíněné spalování tuků, což přispívá k hubnutí, ideální je zařadit cvičení 3 až 4 krát týdně, určitě to však nepřehánějte s jeho intenzitou
• udržení hmotnosti a prevenci vůči obezitě či nadváze, tehdy stačí o něco menší intenzita 1 až 2 cvičení za týden, je to zdravé i na cholesterol
• podporu fungování srdce, cév a celého krevního oběhu, stejně tak podpora plic, zvláště pokud jde o zlepšení výdrže, výkonu a celkové kapacity plic
• udržování fyzické kondice, zlepšení výkonnosti svalů z pohledu dlouhodobého tréninku, pomoc k udržení funkčnosti kostí a kloubů podle aktivity

Při aerobním cvičení je důležité zejména to, aby bylo v rámci jednoho tréninku co nejdéle, intenzita naopak postačuje nižší až středně vysoká. Během cvičení byste měli jít zhruba na 60 až 70% své výkonnosti. Pokud nemáte ještě kondici, začněte i pomaleji.

SLEDUJTE SI HLAVNĚ SPRÁVNÝ TEP

Aby bylo hubnutí a spalování kalorií prostřednictvím aerobního cvičení účinné, je nezbytné, aby trénink probíhal ve správné tepové frekvenci. Nejúčinnější spalování tuků probíhá při frekvenci srdce 120 až 140 úderů během jedné minuty.

Které aerobní cvičení na hubnutí je nejlepší

Přejděme nyní od teorie do praxe a podívejme se na ty druhy a typy cviků, technik, tréninku a aktivit, které jsou z pohledu aerobního cvičení nejlepší. Optimální je jednotlivé druhy aktivit zkombinovat, docílíte zapojení co největšího množství svalů.

Snažte se rozumu během celého týdne věnovat těmto aktivitám:

Rychlá chůze: Běžná a pravidelná chůze by měla být každodenní součástí života, ale pokud s její pomocí chcete spalovat tuky a kalorie, příliš efektivní to nebude. Rychlá chůze, například nad rychlost 6 kilometrů za hodinu, je však už mnohem lepší volba. Hodina takové chůze vám pomůže spálit i 300 kalorií, je proto velmi vítanou aktivitou.

Běh: Druhou nejlepší možnou aktivitou na spalování kalorií, tuků a na hubnutí, je běh. V tomto případě jde o vytrvalostní běh v ustáleném tempu tak, abyste během něho mohli i mluvit. Ideální bude, pokud budete střídat běh po rovině s během do kopce, ale mírným tempem. Při běhu po dobu alespoň 45 minut tak víte spálit i tisíc kalorií.

Cyklistika: Pokud jde o aerobní cvičení s menší námahou kloubů oproti běhu, jasnou volbou je kolo. Velkým plusem je, že při cyklistice nejen hubnete a spalujete kalorie, ale také posiluje svalstvo dolních končetin a stejně tak pomáháte na zlepšení celkové fyzické kondice. Musíte ho však provádět déle, alespoň 2 hodiny.

Plavání: Skvělým relaxací a zároveň aerobním tréninkem je plavání. V případě této aktivity namáháte v podstatě všechny svaly na těle, což je největší bonus, protože cvičení je komplexní a mimořádně efektivní zároveň. Hodí se i pro lidi, kteří měli nějaký úraz, nakolik míra namáhání kostry, kloubů a svalů je při plavání minimální.

Aerobic: Máte rádi aerobik? Dobrou zprávou je, že při tom klasickém „suchozemském“ jakož i při tom vodním víte spálit opravdu dost kalorií, obvykle v rozmezí 150 až do 350 kalorií za hodinu. Aerobicu s víte věnovat individuálně i skupinově, je výborným relaxem i na mysl a uvolnění stresu a můžete ho dělat i s činkami.

Tančení: Při tancování dokážete také hubnout, ale hodně závisí na tom, o jaký tanec jde a jak dlouho ho děláte. Při pomalejším klasickém tanci spálíte za hodinu sotva 100 kalorií, ale při disco hudbě nepoměrně více, klidně i 300. Plusem je, že tancování se můžete věnovat čistě jen v rámci volného času a hobby a neberete to jako povinnost.

Bojová umění: Trénink bojových umění je možná pro někoho netradiční aerobní aktivitou, zároveň však třeba říci, že vítanou změnou oproti běžnému cvičení. Dobrou zprávou je, že i při tomto druhu činnosti spalujete kalorie, od 300 až do 450 za hodinu, v závislosti na intenzitě. Pomáhá také k posílení více svalů.

Cvičení ve fitness centru: Pokud chcete tipy i na aerobní aktivity uvnitř, ve fitness centru nebo i u vás doma si můžete také dopřát zajímavý trénink. Vyzkoušejte například cvičení na strojích typu stepper či eliptický trenažér, případně stacionární kolo nebo trenažér na běh. Ty vám vědí alespoň částečně nahradit sportování v přírodě.

Veslování: Posledním tipem na aerobní cvičení je veslování. To můžete provádět buď přímo v přírodě, ale výhodou je, že v případě nepříznivých podmínek i u sebe doma. Stačí si jen zakoupit veslovací trenažér a nastavit zátěž. Při veslování v první řadě posilujete svaly rukou, ale nepřímo i záda, hrudník a břicho, kde spalujete tuk.

Kombinace se silovým tréninkem

Aerobní cvičení je ideálně zkombinovat i s tím anaerobním, čili se silovým. Ne však současně, zejména, pokud vám jde o hubnutí a co nejlépe spálení kalorií. Ideální je určit si v týdnu dny, kdy budete mít zvlášť silový trénink a zvlášť dny s aerobním.

Proč vyzkoušet i Keto dietu

Kromě cvičení a tréninku vám může pomoci na lepší spalování tuků i dieta, případně také na omezení nadměrného příjmu kalorií. Takovou dlouhodobě ověřenou dietou je i Ketogenní dieta, která mě oproti většině běžně zažitých diet několik plusů.

Zde jsou nejdůležitější benefity a výhody, které Keto dieta nabízí:
• dlouhodobost, nejedná se o žádnou krátkodobou dietu na pár dní, jejíž efekt po chvíli pomine, ale jde o program se třemi fázemi a trváním 12 až 14 týdnů
• celková podpora nejen hubnutí prostřednictvím spalování tuků, ale i trávení a metabolismu, což jsou procesy, které optimalizaci hmotnosti podpoří
• komplexní působení i na krevní oběh, zejména pokud jde o snížení hladiny cukru v krvi, zvýšení tzv. dobrého cholesterolu a normalizaci krevního tlaku
• snížené riziko tzv. jojo efektu, neboť dieta má tři fáze, v první jde o dosažení ketózy, ve druhé o spalování tuku a v té třetí o udržení hmotnosti

Pro Keto dietu je charakteristické, že jejím základem je změna jídelníčku s cílem dosažení stavu ketózy. Jde o fyziologicky přirozený stav metabolismu, kdy tělo využívá jako zdroj energie primárně tuky a nikoli cukry, takže efektivněji spaluje tukové tkáně.

Aby ke ketóze přišlo, musí nastat radikální omezení příjmu potravin s obsahem sacharidů. Doporučení říkají, že denní limit na sacharidy nesmí překročit 50 gramů. Kromě toho je třeba snížit příjem tuků a naopak zvýšit příjem bílkovin, které jsou důležité pro svaly a snížení pocitu hladu. Zvýšit třeba i příjem zeleniny kvůli vláknině.

Výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Ketonovou dietu můžete držet pouze v případě, pokud budete opravdu přijímat více bílkovin a naopak výrazně omezíte příjem sacharidů. Velmi dobrým nástrojem zdravého stravování z tohoto pohledu může být i KetoMix, značka potravin a jídel určených pro tuto dietu.

Výhodou využití této značky je komplexnost a výběr nabídky:

Sortiment KetoMix obsahuje potraviny, jídla a nápoje založené na proteinech, které si připravíte do pár minut, obsahují minimum sacharidů a mnoho vitamínů

Kromě jednoduché přípravy má využití produktů i tyto plusy:
• máte jistotu, že ať už jde o polévku nebo pochutiny, nenarušíte ketózu
• kromě pečiva se v potravinách nenachází lepek, mohou je i celiatici
• nemusíte nikam osobně chodit, celý sortiment si umíte zakoupit i online

V případě, že se rozhodnete využít KetoMix pro svůj jídelníček, na jednom místě najdete komplexní sortiment všech potravin, nápojů i jídel, které víte využít pro své celodenní stravování. Dobrou zprávou je, že v nich nejsou použity žádné rizikové přísady a chemické látky naopak obsahují prospěšné živiny a to ve vyváženém složení.

Pokud jde o konkrétní nabídku, v případě jídel víte sáhnout po proteinových polévkách, omeletách, kaších, palačinkách, těstovinách, sušeném mase, pečivu, dresinky či pomazánky. K dispozici jsou také proteinové tyčinky využitelné i na svačinu.

Co se týče nápojů, v tomto případě víte sáhnout po proteinových koktejlech v sušené podobě. Stačí přidat vodu, zamíchat a máte výborný zdroj syrovátkové a sójové bílkoviny. Nabídku nápojů a jídel KetoMix doplňuje výběr z více doplňků výživy ve formě orálních kapslí a tablet, ať už na detoxikaci střev nebo na spalování tuků.

Jak a kde koupit výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Zaujala vás Ketonová dieta? Chtěli byste si ji usnadnit a zefektivnit právě s využitím produktů a potravin KetoMix? Pokud jste odpověděli na obě otázky ano, vaše kroky by měly směřovat na www.ketomix.cz. Najdete zde informace o dietě i sortimentu značky.

Na této webstránce je i oficiální eshop, který nabízí nákup:
• přes internet a to rychle a jednoduše za pár kliknutí a do pár minut
• s jistotou, že jde o originální produkty a také s garancí nejlepší ceny
• s flexibilními možnostmi platby a to v hotovosti i bezhotovostně
• aniž byste museli někam jít, vybavíte ho přes počítač i smartphone

V případě, že se vám sortiment KetoMix zamlouvá, v tomto eshopu si umíte nakoupit konkrétní nápoje a potraviny jednotlivě ale i po balíčcích, zvláště pokud jde o balíčky na 7, 14, 21 nebo 30 dní diety. Můžete si také nechat sestavit jídelníček přesně podle vaší nadváhy.

Při objednávce se postupuje tak, jako v případě běžného eshopu. Vložíte do košíku produkty a přípravky, které vás oslovili, vyplníte své údaje, zvolíte parametry platby a doručení a objednávku odešlete. Platit můžete i přes internet banking nebo platební kartou online, doručení je standardně do 3 pracovních dnů a máte na výběr několik kurýrů.

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 1 Průměrně: 5]

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno