Které dietní polévky jsou nejlepší na hubnutí a jsou lehké a zdravé Zde je top 9 tipů

0
654
Které dietní polévky jsou nejlepší na hubnutí a jsou lehké a zdravé Zde je top 9 tipů

Jedním z často používaných prostředků na hubnutí jsou dietní polévky. Na internetu víte najít recepty hlavně na ty zeleninové, typickým příkladem je zelná polévka. Zdaleka však nejde o jediný druh, který vám může pomoci na redukci zvýšené hmotnosti.

Zároveň je však třeba dodat, že pouze polévky vám nemusí zajistit automatický úspěch při hubnutí a to ani tehdy, jestliže jsou například lehké na trávení nebo zdravé kvůli vysokému obsahu různých vitamínů a minerálů. Kromě polévek je důležité využít i jiné možnosti, hlavně pokud jde o komplexní působení na životosprávu, pohyb či celkově jídelníček.

Jak ovlivňují dietní polévky na hubnutí a jaké by měly být

Pod pojmem dietní polévky se myslí lehké a zdravé polévky, které obsahují zejména hodně zeleniny, vlákniny, bílkovin, vitamínů a minerálů. Chcete-li polévku využít k hubnutí, snažte se mít co nejčistší zeleninový nebo masový vývar.


HUBNUTÍ S KETOMIXEM
– Rychlé hubnutí bez hladovění pro ženy a muže
– Bez lepku a škodlivých chemických přísad
– Vhodný už od první fáze Ketomix diety
– Koktejlem můžete nahradit až 5 denních jídel
– Zdroj pro tělo nezbytných vitamínů a minerálních látek


V takové polévce by mělo být jen minimum těstovin a ideálně takových, které nejsou z bílé mouky. Může v ní být trochu masa, to však nesmí být tučné, ideální je drůbeží. Základem by měly být zelenina a luštěniny, ty pomáhají na trávení. Používejte pouze olivový olej. Pokud chcete udělat „mléčnou“ polévku, můžete v ní využít kokosové mléko.

Aby vám polévka pomohla na hubnutí, musí mít komplexní vlivy:

• v první řadě jde o to, aby podpořila trávení a trávicí procesy, ideální je, pokud stimuluje žaludeční šťávy, které urychlují zpracování potravin
• zároveň by měla podporovat i metabolismus, čili látkovou přeměnu, ideální je, pokud půjde  i o lepší vstřebávání živin a jejich rychlejší zpracování
• důležité také je, aby vás dokázala po konzumaci na delší dobu zasytit, případně, aby dokázala dlouhodobě snížit pocit hladu, což sníží počet přijatých kalorií
• velkým plusem je, pokud dokáže polévka podpořit lepší spalování kalorií a tuků, za tímto účelem je vhodné, pokud obsahuje dostatek koření nebo zeleniny

Mezi to, co by se naopak v dietních polévkách nacházet nemělo, patří tuky, nadměrně mnoho sacharidů a různá aditiva. Zcela nevhodné jsou sáčkové polévky a polévky s příliš olejem, stejně tak se vyvarujte krémových polévek a polévek se smetanou.

ZKUSTE ŠTIPLAVÝ KOŘENÍ NAMÍSTO PŘESOLENÍ

Zvláště při hubnutí, ale i celkově pro zdraví kardiovaskulární soustavy, je dobré dívat speciálně při polévkách na jejich solení. Pokud je nechcete příliš prosolíme, ale chcete, aby byly chutné, zkuste pálivé koření. Pomáhá i na lepší spalování tuků.

Které dietní polévky jsou na hubnutí nejlepší

Pojďme se podívat blíže na ty polévky, které jsou z pohledu hubnutí nejlepší volbou a to hlavně pro své příznivé účinky na trávení, metabolismus, omezení nadměrné chuti k jídlu nebo působení na efektivnější spalování tuků.

V následujícím výběru najdete zeleninové a lehké polévky, zde jsou jejich recepty:

Zelná polévka: Nejvíce originální polévkou na hubnutí je zelná polévka. Ta obsahuje jednu hlávku bílého zelí, 3 velké bílé cibule, celer, rajčatový protlak, papriku, 2 až 3 stroužky česneku, černé a pálivé koření a bylinky na dochucení, zejména estragon, rozmarýn a kari. Taková polévka pomáhá na spalování tuků.

Polévka „co zahrada dala“: Velmi pestrou je i polévka obsahující zahradní směs různých druhů zeleniny. Základem jsou olivový olej, cibule, česnek a zelí, k těmto ingrediencím pak můžete přidat celer, zelenou papriku, květák, mrkev, fazole, rajčata, špenát, parmezán a na dochucení bazalku. Vše se snažte nakrájet najemno.

Rajčatově-mrkvová polévka: Chutnou a rychlou polévkou, která je navíc mnohem jednodušší na přísady oproti té předchozí, je i rajčatová polévka s mrkví. Na oleji nejprve poduste jednu nastrouhanou mrkev, potom přidejte rajčatový džus a ochuťte medem, bílým pepřem a citrónem. Na závěr můžete přidat bazalku či oregano.

Dýňová-zázvorová polévka: Jemně pikantní polévkou, která pomáhá na termogenezi a lepší spalování kalorií, je i dýňová-zázvorová polévka. Jde do ní 400 gramů dýně, cibule, 2 stroužky česneku a na ochucení umletý muškátový ořech. Těsně před koncem vaření pak stačí do polévky nastrouhat čerstvý zázvor.

Pórková polévka: Zajímavou je i pórková polévka, která má význam hlavně pro stimulaci trávení a urychlení metabolismu. Její příprava je mimořádně jednoduchá, základní ingrediencí je 1 kilogram pórku. Ten spolu s jednou cibulkou, česnekem a trochou pepře stačí uvařit. Nepřidávejte do ní žádné těstoviny a ani jinou zeleninu.

Mrkvovo-kokosová polévka: Zajímavou polévkou pro ty, co by chtěli něco hustší, je mrkvová polévka s kokosovým mlékem. Budete na ni potřebovat 3 mrkve, brambor, římský salát, cibuli, petržel, vejce a šálek kokosového mléka. Polévka má velkou paletu živin, vitamínů a minerálů, je hustá a sytá a bez tuku a příliš mnoho kalorií.

Brokolicová-fazolová polévka: Zelenina s luštěninami má ve společné kombinaci velmi pozitivní účinky na trávení, metabolismus a hubnutí. Udělat si tak můžete zeleninový vývar s půl kilogramem brokolice a hrnkem velkých fazolí. Pak stačí přidat už jen kajenský a mleté ​​koření. Na závěr můžete celou směs v mixéru změnit na pyré.

Kuřecí polévka: Možná budete překvapeni, ale i klasický kuřecí vývar vám může pomoci na shození nadbytečných kilogramů. Použijte něj kuřecí trupy, 2 mrkve, petržel, celer, cibuli, 2 stroužky česneku a zelenou papriku. Na ochucení se doporučují nové celý pepř, pepř a bobkový list. Pozor však, do polévky nejdou těstoviny.

Maso-pohanková polévka: zajímavější alternativou také s využitím kuřecího masa je maso-pohanková polévka. V tomto případě budete potřebovat kuřecí prsa, pohanku, cibuli a česnek. Zeleninu stačí nakrájet na drobno společně s pohankou, pak ji spolu s masem opražit na olivovém oleji, povařit a na závěr přidat kari koření.

NEZAPOMÍNEJTE NA PITNÝ REŽIM

Mnoho lidí si mylně myslí, že pokud konzumují polévky během dne, mají dostatek tekutin a nemusí už řešit pitný režim. Opak je pravdou, zejména pokud jde o hubnutí, trávení a metabolismus. Denně byste měli přijmout alespoň 2,5 litru vody a to kromě polévek.

Proč vyzkoušet i Keto dietu

Kromě polévek je vhodné zaměřit se také širší na životosprávu a životní styl. Pokud chcete hubnout, vyplatí se mít i dostatek pohybu, čili dívat na výdej kalorií. Vhodné je také dávat pozor i na jejich příjem, kde má velmi dobré výsledky Ketogenní dieta.

Nejde o žádnou drastickou dietu, právě naopak, je komplexní a dlouhodobá:
• cílem této diety je stav zvaný ketóza, pro který je typické, že v něm přichází ke změně energetického metabolismu a to při využívání zdrojů energie
• během ketózy dochází ke změně, kdy tělo začíná primárně jako po zdroji energie sahat po uložených tuků a tukových zásobách a ne po cukrech
• aby k tomuto stavu došlo, je nezbytné snížit příjem sacharidů ze stravy, konkrétně pod 50 gramů za den, snižuje se i příjem tuků, zejména nezdravých
• zároveň se posiluje konzumace bílkovin, protože v jejich případě jde o důležitou stavební a zásobní látku pro fyzickou výkonnost a pro práci svalstva

Změny v jídelníčku, kterými je podmíněna Ketonová dieta, probíhají postupně, dieta má tři fáze. Její součástí je i navýšení příjmu zeleniny, jelikož ta je velmi dobrým zdrojem vlákniny prospěšným pro trávení a metabolismus, stejně tak i ořechů a semen.

Výsledkem je, že dieta pomáhá nejen na hubnutí, ale například i na snížení hladiny cukru v krvi, preventivně vůči cukrovce a některým kardiovaskulárním onemocněním a také působí na zvýšení hladiny tzv. dobrého cholesterolu. Dohromady může trvat 12 až 14 týdnů, přičemž díky tomu, že je rozdělena do několika fází, se snižuje riziko jojo efektu.

Výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Základním předpokladem úspěšné Keto diety je změna jídelníčku, což však může být pro některé lidi náročné. Právě pro ně je určen dietní program zvaný KetoMix, který nabízí sortiment produktů a potravin splňujících všechny podmínky diety.

V dietním programu najdete jídla a potraviny pro celodenní jídelníček:

V nabídce jsou proteinové hlavní i menší jídla, proteinové polévky, proteinové nápoje, které obsahují výraznou koncentraci bílkovin a také speciální doplňky výživy

Využití těchto jídel, potravin a nápojů má řadu výhod a benefitů:

• na jednom místě řešila celodenní stravování a také svůj pitný režim
• příprava jídel a nápojů je velmi jednoduchá a rychlá, trvá do 5 minut
• ve všech produktech je vyvážený poměr vitamínů i minerálů

Pokud jde o potraviny, KetoMix nabízí opravdu velký výběr a to pro všechna jídla od snídaně až po večeři. Sortiment obsahuje proteinové polévky různé příchuti, sušené maso, proteinové těstoviny, kaše, omelety, palačinky, pečivo, pomazánky i dresinky různého typu. Doplnit je mohou proteinové tyčinky a zdravé sladké a slané pochutiny s obsahem bílkovin.

Jde například o proteinové čokolády, perníky, sušenky, chipsy nebo nachos. Co se týče pitného režimu, zde jsou na výběr několik proteinové nápoje a koktejly, můžete si najít i veganské, stejně tak máte na výběr více příchutí od kávy, přes vanilku až po kokos.

Kromě toho víte na doplnění efektu spalování tuků využít i výživové doplňky s L-karnitin, KetoMix nabízí také doplňky výživy na detoxikaci těla a trávicí soustavy. Všechny zmíněné potraviny a jídla lze bez větších problémů zakoupit nejen samostatně, ale i po balíčcích na delší období diety od 7 dnů až po celý měsíc.

Jak a kde koupit výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Oslovil vás Ketonová dieta a chtěli byste ji zkusit právě s využitím potravin a produktů KetoMix? Pokud ano, můžete si celý sortiment jednoduše podívat, porovnat a objednat přímo z oficiálního webu www.ketomix.cz, kde najdete eshop dostupný pro každého.

Výhodou nákupu přes internet je to, že nejste limitováni místem, ale také:
• finanční výhodnost, protože je to oficiální eshop, máte nejlepší ceny
• garance originality všech produktů a také jejich kvalitního složení
• jednoduchost a rychlost nákupu do pár minut přes počítač i smartphone
• přímo v pohodlí domova vybavíte tak nákup, jakož i doručení zásilky

Co se týče postupu objednávky, ten je podobný, jako v každém jiném běžném eshopu. Do online košíku vložíte ty potraviny, produkty či balíčky, o které máte zájem, vyplníte své osobní údaje včetně adresy dodání a zvolíte podmínky platby či doručení.


HUBNUTÍ S KETOMIXEM
– Rychlé hubnutí bez hladovění pro ženy a muže
– Bez lepku a škodlivých chemických přísad
– Vhodný už od první fáze Ketomix diety
– Koktejlem můžete nahradit až 5 denních jídel
– Zdroj pro tělo nezbytných vitamínů a minerálních látek


Při placení máte na výběr několik způsobů od dobírky v hotovosti, přes internet banking až po platbu kartou a to přes internet. Co se týče doručení, to trvá obvykle do 3 pracovních dnů, můžete si vybrat doručení k vám domů i na místní pobočku zásilkový a z více doručovacích společností. Eshop má i infolinku, pokud byste měli další otázky.

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 1 Průměrně: 4]

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno