Je možné hubnutí bez cvičení – Zkušenosti ukazují, že ano a i bez drastických diet

0
528
Je možné hubnutí bez cvičení - Zkušenosti ukazují, že ano a i bez drastických diet

Kdo by nechtěl hubnout, aniž musel cíleně cvičit? Pokud si myslíte, že to utopie nebo jen nějaký levný trik, opak je pravdou, jde o realitu. Abyste však mohli opravdu shodit nadbytečné kilogramy, musíte dodržet několik zásadních pravidel.

Hubnutí je procesem, kdy nastává rozdíl mezi příjmem a výdejem kalorií, přičemž těch vydaných nebo spálených musí být nepoměrně více. Neznamená to automaticky, že byste museli držet nějakou drastickou dietu, spíše naopak, takové způsoby hubnutí mají spíše nevýhody a výsledek je opačný. Jak tedy hubnout bez cvičení efektivně?

Jaké je hubnutí bez cvičení a jaké má specifika

Principem hubnutí je snížení tělesné hmotnosti a to ovlivněním poměru mezi přijatými a spálenými kaloriemi. Na příjem kalorií se působí nejčastěji prostřednictvím jídelníčku, na jejich výdej a spalování zas přes podporu metabolismu tuků a právě přes pohyb.

Hubnutí bez cvičení je sice možné, ale vyžaduje to přísnější opatření tak na straně stravování a příjmu potravin, jakož i na straně spalování kalorií, především tuků. Velmi důležité je snažit se stimulovat a podporovat metabolismus a trávení, takže organismus bude minimálně skladovat energii ve formě tukových zásob.


HUBNUTÍ S KETOMIXEM
– Rychlé hubnutí bez hladovění pro ženy a muže
– Bez lepku a škodlivých chemických přísad
– Vhodný už od první fáze Ketomix diety
– Koktejlem můžete nahradit až 5 denních jídel
– Zdroj pro tělo nezbytných vitamínů a minerálních látek


Kromě toho má hubnutí bez cvičení i tyto specifika:
• v jídelníčku musíte velmi zvažovat příjem sacharidů a tuků, v tom prvním případě hlavně proto, že nespotřebované cukry se ukládají v těle
• zároveň třeba vidět i na pitný režim, který má přirozené účinky vůči metabolismu a platí, že málo tekutin a jejich nesprávné složení ho mohou zpomalit
• na omezení nadměrného příjmu kalorií je nutné snížit nadměrné pocity hladu a to zejména častější konzumací jídel během dne, ale v menších porcích
• nadměrné přibírání způsobují také některé zlozvyky životního stylu, zejména kouření, konzumace alkoholu, nedostatek spánku a vystavování se stresu

Mnoho lidí se snaží obejít některé změny životosprávy a životního stylu, které jsou s hubnutím nezbytně spojené, krátkodobými redukčními dietami. Takový způsob se ale nevyplácí, jelikož obvykle nastává jojo efekt neboli návrat původní hmotnosti.

OPRAVDU TO MUSÍ BÝT BEZ CVIČENÍ?

Pokud vám to vaše možnosti byť jen trochu dovolují, snažte se podpořit hubnutí cvičením, například během, cyklistikou nebo kardio tréninkem v domácím prostředí či fitku. Půjde to sice i bez takové intenzivní aktivity, ale bude to pomaleji.

Nejčastější chyby při hubnutí bez cvičení

Absence cvičení při hubnutí nemusí být až takový nepřekonatelný problém, ale mnoho lidí dělá jiné chyby, které ovlivňují výslednou efektivitu snižování tělesné hmotnosti. Tyto chyby se týkají zejména životosprávy, životního stylu i způsobu stravování.

Pokud jde o oblasti, na které si dát pozor nejvíce, ty jsou následující:

Nedostatek pohybu: To, že hubnutí je možné bez cvičení, neznamená, že byste se neměli hýbat vůbec. Minimem by měla být pravidelná, nejlépe každodenní chůze, podpoříte tak trávení i metabolismus. Nemusí jít nezbytné o doporučených 10 tisíc kroků denně.

Hladovění: Další chybou je hladovka. Ta může mít podobu buď vynechávání některých jídel během dne, nejčastěji snídaně nebo večeře, případně úplné hladovění v některé celé dny. Ani jedna z možností není dobrá, nezhubnete, spíše zpomalíte trávení a metabolismus.

Zanedbání pitného režimu: Velkým mínusem je i zanedbávání pitného režimu. To může znamenat jedna příliš málo tekutin během dne nebo jejich nesprávné složení. Pro podporu hubnutí třeba vypít alespoň 2,5 litru vody a to ideálně v menších dávkách během celého dne.

Špatné stravování: Nejen při pití, i při stravování je důležité, abyste jídla konzumovali častěji a v menších porcích. Nejlepší je jíst 5 krát během dne, před snídaní si dát sklenici vody a jíst půl hodinu po probuzení se a večeři mít alespoň s odstupem 2 hodin před spaním.

Řešení hubnutí bez cvičení doma

Co se týče konkrétních tipů nebo zkušeností, jak nejlépe hubnout i bez cvičení, právě absence cíleného pohybu musí být vyvážená velmi cílenými způsoby zvýšení spalování kalorií. Ruku v ruce s tím musí jít i opatření na straně jejich příjmu.

Toto jsou nejlepší možnosti a metody, jak zhubnout bez cvičení:

Více bílkovin a vlákniny
Zvýšený počet bílkovin a vyšší zastoupení vlákniny v jídelníčku jsou nejlepší cesta, jak kombinovat snížení nadměrného hladu a stimulaci trávení a metabolismu. Snažte se jíst zejména ryby, zeleninu, ořechy, cereálie a nízkotučné mléčné výrobky.

Pijte hodně čisté vody
Pitný režim je nedílnou součástí stimulace trávení a metabolismu. Kromě toho má význam také na snížení pocitu hladu, čili ovlivňuje snížení příjmu bílkovin. Snažte se během dne vypít alespoň 2,5 litru vody a vždy si dejte trochu vody i před jídlem.

Menší porce, ale častěji
Hubnutí můžete ovlivnit také prostřednictvím úpravy stravovacího režimu a to ohledně velikostí porcí a toho, jak často jíte. Tak, jako při příjmu vody, i v případě jídel dávejte přednost menším porcím, ale častěji, nejlepší je systém 5 jídel během dne.

Žádné sladkosti a pochutiny
Z jídelníčku je nutné vyškrtnout potraviny i nápoje, které obsahují nadměrné množství sacharidů a také tuků. Hodně cukru obsahují limonády, alkohol i energetické nápoje, nezdravé sacharidy a tuky jsou také ve sladkostech, zákuscích nebo chipsech.

Používejte koření
Zkuste také podpořit efektivnější spalování kalorií přes termogenezi a snížení chuti na jídlo. Jak? Za tímto účelem víte využít i to, co vám poskytuje příroda sama, konkrétně koření. Ideální jsou chilli, bazalka, oregano, zázvor, pepř a skořice.

Spánek, odpočinek i aktivita
Pro správné fungování metabolismu v těle je nezbytné minimalizovat stres a zároveň se snažit vždy dobře a dostatečně dlouho vyspat, alespoň 7 hodin. To, že nemusíte cvičit, neznamená, že byste měli doma jen sedět, najděte si nějaké praktické hobby.

NA VÝSLEDKY SI POČKAT DÉLE

Smyslem cvičení při hubnutí je zefektivnit spalování kalorií a to právě prostřednictvím intenzivnější fyzické aktivity. To v praxi znamená, že hubnout sice budete, ale bude to trvat delší dobu. Musíte proto dobře obrnit trpělivostí, výsledky však přijdou.

Proč vyzkoušet i Keto dietu

Pokud chcete zhubnout bez cvičení, nejdůležitější je zvolit správný a vhodný jídelníček. Důkazem, že hubnout se dá i bez drastických diet a zároveň s komplexní úpravou jídelníčku, je Keto dieta. Jde o dlouhodobý a známý dietní program s výsledky.

Během diety není nezbytné cvičení, třeba však udělat tyto změny:
• v první řadě je nutné omezit příjem sacharidů v jídelníčku a to pod objem 50 gramů za den, díky čemuž dochází v těle k stavu zvanému ketóza
• ketóza je metabolický stav, kdy tělo začíná jako primární zdroj energie využívat tuky namísto cukrů, konkrétně jde o lepší spalování tukových zásob
• zároveň s tím je třeba změnit i příjem jiných živin, konkrétně se snižuje také příjem nezdravých tuků naopak více třeba konzumovat bílkoviny
• díky tomu, že během Keto diety přijímáte ve vyšším množství proteiny, nehrozí vám ani chřadnutí a oslabení svalů a fyzické kondice a ani pocity hladu

Kromě toho musí být během diety součástí jídelníčku i zelenina, ořechy a semena, zvláště při zelenině třeba zvýšit denní příjem. Získáte tak velmi dobrý zdroj vlákniny, která je dobrá pro hubnutí a to tím, že podporuje činnost střev, trávení a také metabolismus.

Plusem diety je, že je dlouhodobá, trvá standardně 12 až 14 týdnů, přičemž má tři fáze. V první jde o navození stavu ketózy, ve druhé o co nejefektivnější hubnutí přes spalování kalorií a ve třetí o udržení hmotnosti a zamezení jojo efektu. Díky omezení příjmu sacharidů dochází i k normalizaci krevního tlaku, cholesterolu a cukru v krvi.

Výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Dodržovat ketonovou dietu můžete s využitím dvou možností. První je změna jídelníčku tak, abyste začali připravovat více jídel s obsahem bílkovin, což je však pro mnohé příliš náročné a nepohodlné. Druhou možností je využití produktů KetoMix.

Jedná se o značku producenta potravin a nápojů právě pro Keto dietu:

Sortiment KetoMix obsahuje hlavní jídla i menší pochutiny, tyčinky či koktejly, které jsou na proteinovém základě naopak obsahují jen minimum sacharidů

Kromě toho, že takto víte doplnit do těla bílkoviny, jsou zde i jiné výhody:
• jídla a nápoje jsou vyvážené z pohledu vitamínů, minerálů a jiných látek
• příprava je jednoduchá, netřeba vařit, vše stihnete doslova za pár minut
• na jednom místě víte vyřešit celodenní stravování i pitný režim

Pokud jde o nabídku jídel, zde máte na výběr poměrně široký výběr, ze kterého si bez problémů sestavíte jídelníček na každý den. Sortiment KetoMix zahrnuje proteinové polévky s různou příchutí, kaše, omelety, sušené maso, pečivo, pomazánky, pomazánky, dresinky i palačinky, na výběr máte několik druhů a typů. Samozřejmostí jsou proteinové tyčinky.

K dispozici máte i sladké a slané pochutiny, pokud byste si chtěli dopřát něco zajímavého. I v tomto případě jde o zdravé a proteinové potraviny, například čokolády, chipsy, krekry, nachos, perníky a jiné drobnosti. Nic z toho vaši ketózu a hubnutí nenaruší.

Co se týče nápojů a pitného režimu, v tomto ohled nabízí KetoMix zejména proteinové koktejly, na své si přijdou i vegani. Koktejly jsou velmi dobrým zdrojem sójových a syrovátkových bílkovin, přičemž k dispozici máte několik příchutí od kávy, přes kokos, vanilku, banán nebo různé ovoce. Pro přípravu vám stačí voda a pár minut.

Jak a kde koupit výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Pro ty, co by chtěli ketogenní dietu zkusit právě s využitím programu KetoMix, je dobrou zprávou to, že nemusíte nikam jít. Značka provozuje oficiální eshop www.ketomix.cz a právě přes internet si umíte celý sortiment detailně podívat a také objednat.

Podobně, jako v případě jiných eshopů, i zde máte několik výhod:
• platit se dá nejen v hotovosti, ale také bezhotovostní formou a online
• stejně tak máte na výběr flexibilní možnosti doručení kurýrem
• předem si umíte přes internet všechna jídla, nápoje a produkty porovnat
• máte zároveň jistotu originality a nejlepší možné ceny produktů

Pokud jde o objednávání, to probíhá tak, jako v jiných eshopech. Přes počítač či telefon si umíte vložit do online košíku to, co potřebujete, pak už jen stačí vyplnit své údaje a parametry placení či doručení. Při větší objednávce neplatíte poštovné.

Zmíněné potraviny a další produkty si umíte nakoupit jednotlivě iv balíčcích na více týdnů, při placení máte k dispozici platbu v hotovosti, přes internet banking i platební kartou. Doručení může být pak přímo k vám domů, případně na nejbližší odběrné místo Zásilkovna. Pokud máte nějaké otázky, k dispozici je i infolinka.

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 1 Průměrně: 5]

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno