Je hubnutí po porodu těžké – Ne, pokud využijete tyto tipy, jak zhubnout po porodu

0
577
Je hubnuti po porodu tezke Ne pokud vyuzijete tyto tipy jak zhubnout po porodu

Většina žen přibere během těhotenství okolo 10 až 14 kilogramů, přičemž zhruba dvě třetiny této hmotnosti zůstávají „nazbyt“ i po porodu. Jak se této nadváhy zbavit tak, aby to bylo rychlé, ale zároveň zdravé? Pomůže změna jídelníčku, nebo třeba i cviky?

Tyto, ale i mnohé jiné otázky, se ptá poměrně velké množství žen. Hubnutí po porodu je však v mnohém jiné, velkou roli hrají hormony a to, jak velké budou změny v životosprávě a životním stylu. Není důležité to, jak zhubnout co nejrychleji, ale to, jak zhubnout co nejzdravější. Hodně závisí také na tom, zda žena kojí nebo nekojí.

Jak hubnout po porodu, jeho specifika a faktory

Hubnutí po porodu se odlišuje od běžného hubnutí v jiných situacích. Mnoho žen dokáže během prvních týdnů či měsíců zhubnout i bez toho, aby se drželi nějakých speciálních opatření, ale je tu stále jasná většina, jejíž to nepůjde „jen tak“.

Přibírání hmotnosti během těhotenství má smysl v tom, že organismus musí zvládnout jednak vyšší zátěž, ale je třeba i vyživování plodu pro jeho zdravý růst a vývoj. Standardně platí, že v období těhotenství většina žen přijímá hlavně zvýšený podíl sacharidů a tuků, což se projeví nejen na hmotnosti, ale i postavě.


HUBNUTÍ S KETOMIXEM
– Rychlé hubnutí bez hladovění pro ženy a muže
– Bez lepku a škodlivých chemických přísad
– Vhodný už od první fáze Ketomix diety
– Koktejlem můžete nahradit až 5 denních jídel
– Zdroj pro tělo nezbytných vitamínů a minerálních látek


To s sebou zároveň přináší některé specifika a různé faktory:
• pro zhubnutí je důležité změnit stravování, ovšem tak, aby zůstal i nadále zachován příjem všech živin, ale v mnohem zdravějším poměru
• zároveň je třeba soustředit na zefektivnění spalování uložených tuků a také na vyšší spalování kalorií, k čemuž je třeba zlepšit metabolismus
• součástí hubnutí musí být také dostatek odpočinku, hlavně kvalitního spánku, což může být právě v období kojení pro ženy více problematické
• zároveň platí, že pravidelné kojení a manipulace s miminkem jsou také velmi dobrým a přirozeným způsobem, jak se alespoň zčásti zbavit nadváhy

Pokud jde o to, jak rychle je možné po porodu zhubnout, to závisí na tom, jaké změny provedete a co všechno bude vaše další životospráva zahrnovat. V ideálním případě to potrvá jen měsíc či dva, ale připravit se třeba na to, že to může být i půl roku.

ČEMU SE PŘI HUBNUTÍ VYHNOUT

Po porodu nastává období, které je důležité pro matku, ale stejně pro její dítě. To v praxi znamená, že při kojení ještě je třeba dávat pozor, aby matka měla dostatek všech živin. Vyhněte se proto hladovění i nějakým radikálním a rychlým dietám.

Řešení hubnutí po porodu doma

Přejděme nyní od teorie přímo do praxe a to k jednotlivý možnostem, tipem a ověřeným radám, které víte využít k hubnutí po porodu a těhotenství. Uvedené způsoby víte využít i v období kojení, kdy je třeba s hubnutím minimálně začít.

Zde jsou nejlepší možné způsoby a oblasti, na které se zaměřit:

Pravidelný a zdravý pitný režim: Základní chybou, kterou dělá mnoho žen během péče o dítě, je zanedbávání pitného režimu. Jeho základem by měla být čistá, neslazená a nebublinková voda. Můžete do ní přidat citron, pomeranč, ananas, mátu, meloun, okurku nebo nějaký jiný druh dužnatého ovoce či zeleniny.

Voda jako taková je důležitá pro podporu metabolismu a trávení, na doplnění těchto efektů je možné ji doplnit o některé druhy bylinkových čajů, například zelený čaj. Pozor si však dejte, aby daná bylinka nebyla v kontraindikaci s kojením. Z pitného režimu naopak vynechejte slazené nápoje, energetické nápoje a limonády.

Zdravý pohyb a častá fyzická aktivita: Jednou z nejlepších věcí na zhubnutí nabraných kilogramů z těhotenství je fyzická aktivita. Pokud se bojíte, že byste měli právě po porodu málo příležitostí, je to jen otázka sladění. Samozřejmě, je třeba počkat na zhojení všech případných porodních poranění, aby nebyl efekt aktivity opačný.

Co se týče konkrétních druhů pohybu, nejlépe je, pokud zkombinujete několik možností. Může jít například o pravidelnou chůzi spolu s jednoduchými cviky doma, například dřepy, zakopáváním. Pokud to počasí a podmínky dovolí, začněte se více věnovat plavání a když bude už dítě o něco větší, začněte běhat.

Zlepšení jídelníčku: Velkou roli při hubnutí hraje samozřejmě i jídelníček. Zde je třeba dívat na dvě oblasti. První je omezení nezdravých potravin, kam patří samozřejmě polotovary, konzervy, hotová jídla, mastné, tučné, přesolené a přeslazené jídla, sladkosti a různé slané pochutiny obsahující mnoho tuku a soli.

Na druhou stranu, nezbytné je působit i v druhé oblasti, čili do jídelníčku zařadit ty jídla, která obsahují zdravé mastné kyseliny, bílkoviny, složené sacharidy, vitamíny a minerály. Jde hlavně o ovoce, které konzumujte čerstvé, zeleninu, kterou můžete vařit, rybí a libové maso připravované na páře, oříšky a semínka.

5 jídel denně a žádné dojídání po dítěti: Co se týče stravování, kromě toho, co se nachází nebo nenachází ve vašem jídelníčku, je důležité i to, jaký máte způsob stravování. Snažte se jíst menší porce, ale častěji, ideálně 5 krát do dne systémem snídaně, svačina, oběd, svačina a večeře a to pravidelně.

Nevynechávejte žádné jídlo, mějte mezi porcemi alespoň 3 hodinový odstup, první jídlo si dejte půl hodiny poté, co se vzbudíte a poslední naopak alespoň 2 hodiny předtím, než půjdete spát. Před snídaní se doporučuje vypít 2 dcl vody na nastartování trávení. Vyvarujte se také tomu, abyste po dítěti dojídali jeho porci.

Minimalizace dalších negativních faktorů: Kromě poměrně pravidelného zlozvyku dojídání po dítěti má mnoho maminek problémy i s vynecháváním některých jídel, například snídaně, zejména tehdy, pokud to nestíhají z časového hlediska. Problémem je pak to, že se to snaží dohnat „ujednáním“ drobností během dne.

Problémem z hlediska negativních faktorů je i večerní jedení slaných pochutin vedle sledování televize, případně jedení během řízení v autě. Zároveň si dejte pozor i na nedostatek odpočinku během dne, pokud budete nadmíru vyčerpány, váš metabolismus se radikálně zpomalí. Pokud je to nutné, klidně si během dne i pospěte.

HUBNUTÍ MUSÍ BÝT POSTUPNÉ

To, co chce většina žen po těhotenství a porodu, je co nejrychleji zhubnutí na původní hmotnost. Něco takového je ale nemožné, pokud nepočítáme nějaké drastické hladovění, no hlavně je to nezdravé. Nebojte se počkat pár měsíců, výsledky se dostaví.

Proč vyzkoušet i Keto dietu

V momentě, kdy už žena přestane kojit a nepotřebujete tedy zásobovat přes mateřské mléko novorozence, je možné zkusit i komplexnější přístup k hubnutí. Ten představuje Keto dieta, která však není nějakou drastickou, krátkodobou a redukční dietou.

Naopak, je dlouhodobá a obsahuje několik vitamínů i minerálů:
• základem této diety je vyvolání ketózy, což je stav specifický tím, že během něj dochází k výraznějšímu spalování tuků a tukových zásob
• během ketózy se totiž mění nastavení energetického metabolismu v těle, organismus totiž začíná jako primární zdroj energie využívat tuky a nikoli cukry
• abyste do ketózy dostali, je nezbytné změnit jídelníček a to tak, že snížit příjem tuků, ale hlavně příjem sacharidů a to pod limit 50 gramů denně
• kromě toho je třeba zvýšit příjem bílkovin, abyste měli dostatek energie pro svaly, zvyšuje se také příjem zeleniny a to kvůli obsahu vlákniny

Výsledkem zmíněných změn je efektivní hubnutí díky spalování tuků a tukových zásob, ale také podpora trávení a metabolismu, což je výsledkem vlákniny v jídelníčku. Pozitivní jsou však i efekty vyplývající ze snížení cukrů a příjmu tuků.

Jde o prevenci vůči vzniku diabetu a snížení hladiny cukru v krvi, ale i normalizaci hladiny tzv. dobrého cholesterolu a normalizaci vysokého krevního tlaku. Ketogenní dieta navíc probíhá ve třech fázích a spolu až 14 týdnů, takže je dlouhodobá a totéž platí i pro hubnutí. Minimalizuje se tím možné riziko jojo efektu po skončení diety.

Výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Ketonová dieta má několik pozitiva, ale pro mnohé lidi i jedno velké mínus. Tím je její náročnost z pohledu sestavení jídelníčku, hlavně proto, aby obsahoval dostatečně velký objem bílkovin a naopak méně tuků a sacharidů. Ale je tu řešení.

Tím řešením je značka KetoMix, konkrétně její široký sortiment:

V nabídce značky se nacházejí proteinové potraviny, jídla, polévky, pochutiny i nápoje, které přesně splní podmínky Keto diety a mají i vyvážené složení

Využití tohoto sortimentu s sebou přináší řadu benefitů:
• jde o jednoduchou přípravu jídel i nápojů doslova do pár minut
• na jednom místě víte vyřešit své celodenní stravování a pití
• máte zároveň jistotu, že budete mít dostatek vitamínů i minerálů

Potraviny KetoMix víte využít prakticky pro všechna jídla od snídaně až po večeři, protože v nabídce jsou proteinové polévky, omelety, palačinky, kaše, těstoviny, sušené maso, pečivo, omáčky, dresinky i pomazánky. Z menších potravin najdete v sortimentu proteinové tyčinky i zdravé sladké a slané pochutiny, například čokolády, chipsy nebo perníky.

Co se týče pitného režimu, v tomto ohledu je KetoMix také bezproblémový, protože nabízí velký výběr koktejlů a proteinových nápojů. Sáhnout můžete po těch neochucených, ale i po ochucených například s příchutí vanilky, kokosu, čokolády, ovoce či kávy.

Všechny tyto nápoje jsou v hydrolyzovaných podobě, ale stačí k nim přidat pouze vodu, zamíchat a za 5 minut máte hotový výživný koktejl se syrovátkovou i sojovou bílkovinou. Nabídku značky doplňují výživové přípravky v podobě tablet a kapslí, které pomáhají jednak na detoxikaci, ale hlavně na lepší spalování tuku díky obsahu L-Karnitinu.

Jak a kde koupit výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Pokud vás Keto dieta oslovila a chtěli byste ji zkusit právě s využitím zmíněných potravin a produktů, můžete tak učinit velmi jednoduše jejich nákupem přes internet. Díky eshopu www.ketomix.cz si je umíte objednat bez ohledu na to, odkud jste.

Kromě toho, že není třeba nikam osobně jít, má nákup i jiné výhody:
• nejste odkázáni pouze na platbu v hotovosti, můžete platit i online
• za pár minut si umíte všechny potraviny porovnat s pohodlí domova
• stejně tak je doručení přímo k vám domů a to do pracovních 3 dnů
• jde o oficiální eshop, máte tak jistotu originality i nejlepší ceny

Co se týče procesu nákupu, ten probíhá podobně jako v jiných internetových obchodech. Stačí do košíku vložit potraviny, produkty nebo i balíčky na více týdnů, vyplnit své osobní údaje, adresu dodání a zvolit některé podmínky a parametry.


HUBNUTÍ S KETOMIXEM
– Rychlé hubnutí bez hladovění pro ženy a muže
– Bez lepku a škodlivých chemických přísad
– Vhodný už od první fáze Ketomix diety
– Koktejlem můžete nahradit až 5 denních jídel
– Zdroj pro tělo nezbytných vitamínů a minerálních látek


Při placení máte na výběr mezi platbou na dobírku a v hotovosti a platbou přes internet, kde si můžete vybrat placení převodním příkazem i platební kartou. Pokud jde o doručení, eshop má kurýrních služeb a při větší objednávce máte poštovné zdarma. K dispozici je i telefonická a online infolinka, kde se dozvíte odpovědi na své otázky.

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 1 Průměrně: 5]

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno