Jak zhubnout do plavek rychle a efektivně – Zde jsou rady pro rychlé hubnutí do léta

0
1704
Jak zhubnout do plavek rychle a efektivně - Zde jsou rady pro rychlé hubnutí do léta

Hubnutí do plavek nebo do léta je populární a to tak u žen, tak u mužů. Zatímco u mužů jde hlavně o shození nadbytečného množství kilogramů z břicha, u žen jsou nejvíce problematické nohy a boky. Dobrou zprávou je, že se to dá vyřešit.

Tajemstvím úspěchu je však v tomto případě nejen rychlé zhubnutí tuku, ale zároveň i posílení a formování svalstva. Ruku v ruce se snížením hmotnosti totiž musí jít i cílené cvičení a efektivní trénink pro formování svalstva. Výsledkem je nejen to, že shodíte nadbytečné kilogramy, ale i postava, kterou vám budou všichni okolo závidět.

Jak zhubnout do plavek a za jaký čas to zvládnete

Hubnutí do plavek a do léta byste měli začít v ideálním případě už začátkem jara. Závisí to samozřejmě i na tom, jaká je vaše aktuální hmotnost a tedy i to, kolik potřebujete zhubnout. Ideální je, pokud máte k dispozici alespoň měsíc, ideálně 3 měsíce.

Proč? Je to ze dvou důvodů. Hubnutí do plavek totiž zahrnuje nejen snížení tělesné hmotnosti, ale i zpevnění svalstva a jeho posílení a vyformování. Obě tyto oblasti vyžadují více času. V případě, že máte k dispozici jen pár týdnů, mohou vám pomoci jedině radikální redukční diety, které však nejsou z pohledu zdraví ideální.


HUBNUTÍ S KETOMIXEM
– Rychlé hubnutí bez hladovění pro ženy a muže
– Bez lepku a škodlivých chemických přísad
– Vhodný už od první fáze Ketomix diety
– Koktejlem můžete nahradit až 5 denních jídel
– Zdroj pro tělo nezbytných vitamínů a minerálních látek


Při hubnutí do plavek a do léta se zaměřte na tyto 4 oblasti:
• v první řadě si vypočítejte rychlost vašeho bazálního metabolismu, jde o objem kalorií, které potřebuje vaše tělo pro fungování základních funkcí
• zároveň se zaměřte na změnu poměru mezi přijatými a vydanými kaloriemi, což znamená v první řadě snížení příjmu kalorií v jídelníčku během dne
• zároveň třeba zvýšit výdej kalorií, hlavně pravidelným pohybem a kardio tréninkem, kromě toho třeba i cíle cvičit na budování a posílení svalstva
• důležité je dívat na poměr makroživin v potravinách, v této oblasti musíte snížit příjem sacharidů a naopak zvýšit příjem bílkovin důležitých pro svaly

Při snížení tělesné hmotnosti je alfa a omega jídelníček. Vypustit musíte všechny nezdravá jídla, sladkosti, tučné maso a mléčné výrobky, přesolené potraviny a polotovary. Zároveň je nutné začít jíst během dne častěji, ale snížit objem potravin v porci.

KOLIK MŮŽETE ZHUBNOUT ZA MĚSÍC?

Při zásadě zdravého hubnutí je možné hubnout kombinací omezení příjmu kalorií a jejich zvýšeného spalování zhruba 1 kilo za týden, v extrémnějších případech lze 1,5 kilogramu. Za měsíc tedy víte ze své váhy shodit od 4 do 6 kilogramů.

Jak vyformovat postavu do plavek přes cvičení

Pokud chcete zhubnout do plavek, je důležité nejen shodit nadbytečné kilogramy, ale zároveň i vyformovat postavu. K tomu můžete použít kombinaci aerobního a anaerobního cvičení a tréninku, díky čemuž spálíte kalorie a zároveň posilněte ty správné svaly.
Konkrétní tréninkový plán a cvičení se liší pro muže a pro ženy:

Cvičení do plavek pro ženy: Pokud jde o ideální trénink pro ženy, v první řadě je třeba se zaměřit na HIIT trénink sestávající z intenzivního cvičení nohou v podobě mountain Climbers, dřepů s výskokem a jumpingu se zapojením rukou, například ve formě úderů před sebe. K tomu přidejte i eliptický trenažér.

Pokud jde o budování a posilování svalstva, třeba procvičit prakticky všechny svalové partie, zvýšený důraz by měl být na zadek, břicho a boky. Začněte s Plank, pak zařaďte do tréninkového plánu i dřepy, zakopávání dozadu, výpady dopředu, otáčení trupem, kliky a sklapovačky přímo i do boku a tzv. ženské kliky.

Cvičení do plavek pro muže: Co se týče mužů, v jejich případě je cvičení na celkové spalování kalorií a tuků vlastně shodné s tím, které je doporučeno i pro ženy. Znamená to zejména HIIT trénink, výskoky a skákání se švihadlem a kardio trénink ve fitku nebo venku s využitím aktivit zmíněných výše.

Pokud jde o cviky na konkrétní svaly, zaměřit se třeba zejména na břišní svaly a hrudník, v menší míře i na nohy a ramena. Do tréninkového plánu proto zařaďte primárně sklápěčky, zkracovačky a shyby a to tak přímo, tak i do boku, dřepy, kliky a s využitím činek bicepsové zdvihy a tricepsové tlaky.

Další možnosti pro hubnutí do léta, pokud máte více času:
V případě, že máte více času na hubnutí, kromě rychlých diet zaměřených na hubnutí doslova do pár dní či týdnů víte sáhnout i po dlouhodobějších opatřeních. Díky nim bude hubnutí zdraví, dlouhodobější, stabilnější a konec konců i viditelnější.

Využít byste na to měli následující prostředky, možnosti a způsoby:

Více pravidelného pohybu
Nejen cílené cvičení, ale především pravidelný pohyb je to, co vám může pomoci ke snížení hmotnosti a lepší postavu. Základem by měla být každodenní chůze, k ní víte přidat potom 3 krát týdně například kolo, plavání, běh nebo kardio.

Vláknina a zdravé tuky
Bez úpravy jídelníčku vám hubnutí půjde jen těžko. Na podporu trávení a metabolismu třeba do stravování zařadit větší objem vlákniny a stejně tak zdravých tuků. Za tímto účelem přidejte do jídelníčku více ryb, zeleniny, luštěnin, ořechů a semen.

Voda jako základ pitného režimu
Kromě jídelníčku třeba působit i na pitný režim. V tomto ohledu je důležitá voda, které byste denně měli vypít 2,5 až 3 litru a to po menších dávkách každou jednu až dvě hodiny. Přidat k ní můžete zeleninové či ovocné šťávy, vhodné jsou i čaje, například zelený.

Omezení negativních faktorů

V případě, že chcete hubnout dlouhodobě, bez omezení některých negativních vlivů z oblasti životního stylu to nepůjde. Jednak jde o kouření a nadměrnou konzumaci alkoholu, ale io stres či nedostatek spánku. Více odpočívejte a to přes den, tak v noci.

Komplexní dieta

Pro ty, co by chtěli změnit svůj jídelníček, životosprávu a stravování více, je nejlepším možným řešením komplexní dieta. Ta by měla být dlouhodobá, zaměřit se na hubnutí bez hladovění a oslabení svalů, dobrým příkladem takové diety je Keto dieta.

NA LÉTO ZAČNĚTE HUBNOUT JIŽ V ZIMĚ

Dobrou zásadou, které byste se měli snažit držet, je to, že na hubnutí na léto a do plavek začnete myslet už zimě. V takovém případě se nebudete muset spěchat a spoléhat na nějaké drastičtější omezení jídelníčku a budete mít dostatek času na cvičení.

Proč vyzkoušet i Keto dietu

Na poměrně rychlé a zejména efektivní hubnutí, ale bez ztráty a chřadnutí svalů, vám může pomoci i Keto dieta. Nejedná se o žádnou běžnou redukční, rychlou a excesivní dietu, která by přinášela riziko jojo efektu, jde o dietní program s trváním až do 3 měsíců.

Pochopitelně, doba diétovania já na vás, přičemž platí, že Keto dieta:
• je dietou rozloženou na tři fáze a trvání může být až 12 či 14 týdnů, v první fázi přitom jde především o dosažení metabolického stavu ketózy
• díky tomu dochází ke změně energetického metabolismu a tělo začíná jako po zdroji energie sahat zejména po tucích a ne po cukrech jako obvyklém zdroji
• druhou fází je co nejefektivnější spalování tukových zásob a tukových tkání díky ketóze, co se hodí iz pohledu hubnutí na léto a do plavek
• ve třetí fázi jde o eliminaci rizika spojeného s jojo efektem, který je typický pro diety s omezením jídelníčku, toto riziko je však při Keto dietě nízké

Základem ketogenní dieta je změna poměru živin při stravování. Aby došlo ke zmiňované ketóze, musí se radikálně omezit příjem sacharidů a to pod 50 gramů za den. Snižuje se i příjem nezdravých tuků. Naopak, zvyšuje se příjem bílkovin a zeleniny.
Výsledkem těchto změn je nejen hubnutí, ale také podpora trávení a metabolismu celkově a to právě díky zelenině, která obsahuje hodně vlákniny. Díky příjmu bílkovin nehrozí pocit hladu a chřadnutí svalstva. Dobrou zprávou je, že uvedené změny jídelníčku mají pozitivní vliv i na hladinu cukru a cholesterolu v krvi a také na krevní tlak.

Výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Chtěli byste Keto dietu vyzkoušet, ale vadí vám taková radikální změna jídelníčku? V tom případě můžete sáhnout po sortimentu značky KetoMix. Jde o producenta a prodejce jídel, potravin, surovin i nápojů, které jsou zaměřeny svým složením na tuto dietu.
KetoMix je navíc ucelený program, který má komplexní sortiment:

Nabídka značky obsahuje jednak proteinové jídla a nápoje, ale i doplňky výživy, které pomáhají k detoxikaci střev nebo spalování tuku a to přes L-Karnitin
Tyto produkty a potraviny mohou využívat muži i ženy a zároveň:
• jejich víte rychle připravit, ať už jde o jídla nebo nápoje, do 5 minut
• na jednom místě najdete vše potřebné pro jídelníček i pitný režim
• jde o zdroj prospěšných a potřebných vitamínů i stopových prvků

Pokud se rozhodnete sáhnout po sortimentu KetoMix, nemusíte se obávat použití nějakých rizikových chemikálií nebo problematických přísad. S výjimkou pečiva nenajdete v jídlech či potravinách ani lepek, ale mohou se zde vyskytovat některé jiné alergeny, přečtěte si dobře složení. Každopádně, konzumace i pití jsou bez nějakých problémů a rizik.

Nabídka potravin a jídel KetoMix zahrnuje proteinové polévky, omelety, palačinky, kaše na snídani i na celý den, tyčinky s různými příchutěmi, těstoviny, pečivo, sušené maso, omáčky a dresinky a také pomazánky. Sáhnout můžete i sladkostech a čokoládách.

Sortiment KetoMix nabízí i slané pochutiny, například chipsy nebo krekry. Podobně, jako u těch sladkých, i zde jsou základem hlavně proteiny, takže se nemusíte obávat narušení ketózy. Pokud jde o pitný režim, v tomto ohledu lze sáhnout po proteinových koktejlech, na výběr máte i ty veganské. Stačí přidat vodu, zamíchat a koktejl je hotový.

Jak a kde koupit výživové doplňky a přípravky na Keto dietu

Zaujala vás Ketonová dieta do té míry, že byste ji chtěli vyzkoušet a to právě s využitím produktů a sortimentu jídel či potravin KetoMix? V takovém případě najdete celou nabídku na oficiálním webu www.ketomix.cz, kde si umíte prohlédnout produkty a jejich složení.

Na webu se nachází internetový obchod, kde je nákup rychlý a také:
• jednoduchý, vybavíte jej i přes počítač, mobilní telefon nebo tablet
• záležitostí pár minut a kliknutí, nemusíte nikam z domu odcházet
• flexibilní z pohledu placení, na výběr máte několik možností a typů
• výhodný, jde o oficiální obchod, kde máte zaručeno nejlepší ceny

Všechny potraviny, nápoje a produkty KetoMix víte bez větších problémů zakoupit nejen samostatně, ale i v balíčcích a to na 7, 14, 21 nebo až 30 dní diétovania. Pokud byste měli jakékoli dotazy či dotazy, k dispozici je i online nebo telefonická infolinka.

Pokud jde o způsoby platby, na výběr máte hotovost na dobírku, ale i možnost platit předem a přes internet, například přes internet banking či platební kartou. Pokud jde o doručení, k dispozici je několik kurýrních služeb, doručení trvá do 3 pracovních dnů, při větší objednávce je zdarma a může být k vám domů i do pobočky zásilkového.

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 1 Průměrně: 5]

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno